Koll på läget

Nu blé d kväller. Vaffö då da?

Tog en powernap när jag nattade Elmer för ovanlighetens skull ;-) Nu är jag laddad för nattens skolarbete och sitter och hinkar kaffe. Gott det.

Idag har jag varit på Engelska C och Litterär Gestaltning. Börjar dra ihop sig ;-) Om en vecka ska vi läsa upp våra noveller bwahahahaha :-) kul kul :-)

Imorgon är det Organisation & Ledarskap på schemat och en jäääkla massa filosofi-plugg. Vi ska tydligen ha gjort något arbete som ska lämnas in på fredag. Måste ta reda på vad det är vi ska göra egentligen ...ja och GÖRA det också hahaha bra planering och framförhållning här som vanligt. På måndag ska jag vara klar med ett ordentligt eget arbete i Biologi B. Jag har inte fattat uppgiften riktigt, absolut inte satt igång och tycker det kommer bli svårt och krångligt. Men ja, jag vet ju vad jag har att göra i helgen då iallafall ;-) BARNLEDIG! Vilken jävla tur rent ut sagt.

Nej, det här inlägget är redan tråkigt så det räcker så jag avslutar här. Finns ju ingen mening att göra det både tråkigt och LÅNGT! ;-)

Ha det gött!




Lägger upp något fint och färgglatt för att ljusa upp inlägget ;-)

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback