Hela mitt hjärta ...och lite vardagssnack ;-)




Till dig. Du vet vem du är, det är jag övertygad om.


***********


Till resten av bloggläsarna då:

Halloj och godmorgon :-P

Hemma med sjukt barn idag då. Ja barnet med ÖI men han mår rätt bra.  Är varm men klagar inte över örat alls och får ingen alvedon eftersom kroppen använder feber för att bekämpa infektioner så den tar jag bara bort om ungen har ont eller är påverkad allmänt eller har väldigt hög feber. Eftersom han mår så bra så slipper vi nog Penicillin också. Gött det så slipper man bidra till att skapa resistenta bakterier i onödan ;-)

Elmer lämnade jag på dagis och idag sa jag till dem att bara ringa om han får hög feber eller halvt slår ihjäl sig, INTE om han bara är gnällig som igår!

Har en en lektion idag som jag både vill och måste gå på så snart tar jag med mig Alleballe och åker till skolan. Det går säkert bra.

Har pratat med Öronmottagningen i Borås som tyckte jag skulle komma med Elmer men jag bad om att få gå till Skene istället så hon fixade en tid imorgon 09:30. Bellen har en tid på BVC kl 09:00 också så det passar ju bra (samma hus).

VÅÅÅÅREN är här hos oss :-D

Igår var det så varmt att barnen kunde ha fodrade vanliga tröjor och tunn mössa när vi gick till VC :-) Alvin hade gympadojor. Jag var ute på vår uteplats i bara skjortan och det var helt lagom. Samma fina väder idag I'm LOVIN' it! Hoppas det håller i sig! Vill verkligen ha vååår på riktigt nu! *trycker upp i ansiktet på er som har kallt och snö ännu mouahahaha*

Usch usch usch ligger efter med sååå jäkla mycket i skolan och den här veckan har ju inte direkt hjälpt mig! Barn hemma hela veckan *hjääälp* tänk om jag sumpar den här terminen :-( vilken KATASTROF!!!! Mår skitdåligt när jag tänker på det :-( :-(

Nepp nu ska jag dricka lite mer kaffe och njuta av våren ;-)


Kommentarer
Postat av: Linda W -L2K-

Skönt att det inte blev värre än så med Alvin och hoppas han kryar på sig snarast!!!



Skolan kommer du säkert klara galant i slutändan!!!!

2011-03-16 @ 10:37:32
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: Joanna

Åhhh, vill också ha vår! Här hade vi -7'C imorse och jag fick skrapa bilrutorna innan vi åkte till dagis. :S Lycka till med pluggandet! :)

2011-03-16 @ 10:41:48
URL: http://californiaroadtrip.blogg.se/
Postat av: thile

Håper du kommer i fatt med skolen. Ikke lett alle tider<3

Krya på deg Alvin!



Klem og ha en skjøn dag i solen!

2011-03-16 @ 10:47:36
Postat av: Carola m 8

Tittar ut på våra snödrivor och hatar alla som pratar om vår :) Nej då, den kommer hit snart med, och faktum är att just den här tiden på året är den mest hoppingivande ju! Allt går åt rätt håll:) om än lite långsamt...hihi.

Hoppas gossarna kryar på sig, och att du fixar skolan:)

2011-03-16 @ 17:11:20
URL: http://blogg.mama.nu/familjenannorlunda/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback