Det gick åt helvete

Go förmiddag! (Önskar jag er, själv har jag haft en förjävlig).

Har varit och gjort mitt matteprov ...HAHAHA skoja bara. Jag har varit och tittat på provet, kliat mig i huvudet, kladdat dit några gissningar, i de flesta fall bara ett patetiskt försök till uträkning, utan slutgiltigt svar. Sen vek jag ett flygplan av papperet och lämnade in det. Nej, det gjorde jag inte, men hade god lust att göra det och skicka ut genom fönstret. Del 2 tyckte jag inte ens det var någon idé att prova. OM jag över huvudtaget har något rätt på del 1 så är det 2 poäng YEY!

Fick total blackout. Satt med ett gammalt prov igår och testade och jodå då klarade jag det. Idag hade jag helt glömt allt allt allt. Skiiiit samma, kan ju göra om det men nu får jag fortsätta ha ångest över skiten ett tag till!

Bra att det finns choklad ;-) hahaha ska även åka och sola och hämta ut ett paket så kanske livet känns lite bättre sen ;-)

Men först lunch: en påse chips.

Hej så länge

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback