En liten uppdatering

Tack för alla kommentarer till förra inlägget :-) Det har gått längre tid än jag själv trodde jag skulle kunna hålla mig borta och jag vet att det var en hel del som tänkte samma "ja ja vi får väl se, om ett par dagar skriver hon igen när hon fått tillräckligt med uppmärksamhet". Ja, jag har alltså fått sådana kommentarer, men tror jag rensat bort dem ganska bra.

Jag har kollat min besöksstatistik för bloggen och blir nästan lite rörd ...jag har haft 500-600 besökare per dag hela tiden fram till senaste dagarna då det gått ner till runt 400. Smått fantastiskt. Siffror att vara rätt stolt över och jag blir varm och glad över dem. Var rädd att alla försvunnit.

Vad har hänt och vad har jag pysslat med under dessa veckor då? Det är svårt för det har hänt ofantligt mycket samtidigt som det inte hänt ett skit. Svårförklarat. Jag kommer inte sätta mig och rabbla igenom hur det sett ut. Det som jag känner är rätt att dela med mig av kommer komma med tiden, inte idag. Men så mycket kan jag väl säga att livet på många sätt förändrats.

Sommaren är här. Eller ja, den var det iallafall ett litet tag :-P nu regnar det mest bara. Pojkarna försöker njuta av sommaren iallafall och Victor har slutat skolan. Han börjar åttan om ett par månader. Helt sjukt! MITT lilla barn! Alvin och Elmer mår bra, busar, leker och växer. Elmers prat har lossnat och han har en massa massa ord. Uttalet är inte direkt klockrent men han var ju ganska sen på grund av nedsatt hörsel. Han var på kontroll förra veckan och både rören och Belles hörsel är det bara bra med :-)

Det var en liten liten uppdatering :-) Hoppas ni alla haft det bra och mår bra och har fint väder och allt sånt :-)

Nu ikväll ska jag iväg och hälsa på någon, kanske blir en bloggning sen. Får fråga berörda personer om det är okej först bara :-)

Hej sålänge <3




Kommentarer
Postat av: thile

Jeg tycker det er underbart med din uppdatering, savner deg ♥♥

2011-06-18 @ 17:58:23
Postat av: Bodil

Vad roligt att du är tillbaka, jag (och många fler) har saknat dig!!

2011-06-18 @ 20:27:43
URL: http://odila.blogg.se/
Postat av: qat

Jag väntar troget på dig ;)



Sååååååååååå glad att "se" dig igen, tjejen!

2011-06-18 @ 21:23:45
URL: http://softkitty.bloggplatsen.se
Postat av: Martina

Vilken underbar bild!

(och välkommen ut i blogosfären igen :-)

2011-06-18 @ 23:18:21
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: madde

Vad roligt att du är tillbaka!:) Hoppas att du får en trevlig sommar.

2011-06-19 @ 21:20:36
URL: http://blogg.mama.nu/madelenebergenstrale/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback