Efterlysning

Jag efterlyser någon som; är 30+ år gammal (viktigt), ÄRLIG, uppriktig, smart, rolig, framåt, glad, skärpt och som har bred humor och gillar (eller åtminstone inte har ont av) grova störda skämt. Någon som kan prata och diskutera, argumentera. Någon som gärna får vara bra på att uttrycka sig i skrift också. Någon som är kärleksfull och vänlig, gillar (mina) barn, kramar, mys, men också lite galenskap. Någon som kan fjanta sig men vara vuxen och ordentlig när det behövs. Ingen tråååkmänniska med andra ord. Någon som är stabil och inte bara försvinner, jag har svårt för folk som försvinner. Någon som bor häromkring eller är flyttbar. Självklart singel, men det ska väl inte behöva påpekas :-)

Vet du någon? Bra! Stoppa denna någon i ett kuvert och skicka hem till mig ASAP, jag lyckas inte hitta en sådan person själv och har väntat färdigt.

...ja och naturligtvis ska det vara en HON och inget annat. Hade jag sökt en HAN hade det bara varit att gå ut och plocka en ;-)




Kommentarer
Postat av: Linda W -L2K-

<3

2011-06-19 @ 13:16:00
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: Bodil

Lycka till! :D

2011-06-19 @ 14:46:00
URL: http://odila.blogg.se/
Postat av: Helena

Lät som jag, bortsett från att jag inte är bra på att uttrycka mig i skrift, och inte heller singel för stunden, men det sista är övergående, och det säger en hel massa om hur stabil och hur jag inte försvinner när det blir jobbigt, för det här äktenskapet har varit bra jobbigt de sista 2 åren och först nu börjar vi se slutet, det jobbiga kommer inte att försvinna men vi kommer att få lära oss hantera det på varsitt håll eftersom vi stjälper varandra tillsammans.

2011-06-19 @ 15:33:13
Postat av: Martina

Önskar jag visste någon, då hade hon varit på väg i ett REK-brev för länge sedan! <3

2011-06-19 @ 17:30:11
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Andrea

Tyvärr är jag inte singel ;-) <3

2011-06-19 @ 19:23:40
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

:-) <3 <3 <3

2011-06-19 @ 19:28:51
Postat av: Angelica

Får du någon över kan du ju vidarebefodra dem till mig..

2011-06-21 @ 11:50:25
URL: http://angelicc.blogg.se/
Postat av: Ariella

Det lät ju som jag! Tyvärr är jag inte flyttbar.

Söker liknande kul person att gå ut och ha roligt med. Är barnledig varannan helg och det suger att sitta hemma varje helg. De i min lilla bekantskapskrets har antingen små barn eller är lyckligt gifta :/

Hoppas du hittat din person :)

2011-06-21 @ 16:24:54
URL: http://ariellasvardag.blogspot.com
Postat av: m i osd

fan.. du efterlyser ju MIG!!! haha.. Jag är dock inte flyttbar ;) Och inte singel heller.. ;P

2011-06-21 @ 22:31:17
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/
Postat av: Malin

Beckah, jag försökte adda dig på fb för ett tag sen, lite stört kanske för du har ju inte en aanining om vem jag är :)

Gjorde det för vi har massor gemensamt, har tänkt på det flera ggr men så vill jag inte vara nån läskig stalkertyp som pockar på din uppmärksamhet hela tiden ;p

Bor bara ett par mil från dig, dock så letar jag inget förhållande, men vill du ha en ny vän så finns jag här :)

2011-06-25 @ 07:33:34


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback