Tråkmänniska, trötthet och egobilder

Godmorgon godmorgon :-)

Väldans tyst det blev här i bloggen nu då, sorry. I förrgår var det ju en lite jobbig dag som jag är glad är över. På kvällen grillade jag med syster S och några vänner, heltrevligt :-) Igår var jag iväg på en grej på förmiddagen efter jag lämnat barnen på dagis och sen efter jag varit iväg på den grejen kom jag hem och sov från 13-tiden till 18-tiden, tittade på en film, satt vid datorn lite och la mig för natten 22:30.

Sen vaknade jag nu kvart över nio. Förjävla spännande liv ;-) hahahahaha. Har lixom inte mycket att säga just nu eftersom det är så mycket jag inte vill prata om. Den överdrivna tröttheten har jag levt med ett par månader eller så nu och jag hade gärna berättat vad det är för något men det vet vi inte än så jag kan inte säga något om den mer att inget fungerat ännu.

Meeen vad kan jag skriva om då?

Jag kan lägga upp bilder som togs medan bloggen var stängd, om någon är intresserad? Egobilder bara för bilderna på barnen lägger jag som sagt inte upp.

Ska jag lägga upp egobilder? Jag vill nog ha några "ja"-svar, annars hoppar jag över det.

Ha en fin dag :-) <3

Kommentarer
Postat av: maria

jaaa

2011-07-02 @ 10:43:31
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Linda W L2K

Klart vi vill se bilder på dig!

Och du, du har ingen redovisningsplikt! Dela med dig av det du känner för utan att förklara varför! <3

2011-07-02 @ 10:51:28
URL: http://l2kw.blogspot.com
Postat av: Emma

JAAAAAA!!!

2011-07-02 @ 10:54:19
Postat av: thile

Jaaa...<3 Jeg vil, jeg vil ;O)



Stor varm klem <3

2011-07-02 @ 12:21:17
Postat av: Mia

Nej

2011-07-02 @ 13:13:10
Postat av: isa 2 barns mamma

jaaaaaaa

2011-07-02 @ 14:13:44
Postat av: Helena

Jaaa egobilder vill vi ha ;-)

2011-07-02 @ 15:18:04
Postat av: malin

Jaaaa!

2011-07-02 @ 15:19:22
Postat av: qat

Men SJÄLVKLART vill jag se bilder på dig, kära beckah! ;)

2011-07-02 @ 16:31:09
URL: http://softkitty.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

alltid kul med bilder :)

2011-07-02 @ 17:03:52
Postat av: Jessica Jönsson

Hade hellre sett bilder på dina vackra barn :) . För min del behöver du inte lägga upp ego bilder men de e din blogg så du gör ju som du känner för :)

2011-07-02 @ 17:33:43
URL: http://jessicavarld.blogg.se/
Postat av: m

ja ja ja ja ja ja ja ;-)

2011-07-02 @ 17:40:32
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja! Mer än gärna!! :D

2011-07-02 @ 19:55:48
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Ullis

Nej, jag tycker att du ska skippa egobilderna. Är faktiskt ganska ointressant med sådana, så berättar du inte om de viktiga sakerna kan det lika gärna vara med egobilderna. De gör inte en blogg intressant.

2011-07-03 @ 00:43:44
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ullis; jag gissar att du inte ens förstår själv hur rolig du är :-)



Vad är "det viktiga"?? Är det privata grejer ur mitt liv som DU vill läsa om och gotta dig i??



Någon annan läsare tycker att egobilder är det intressanta. Någon annan tycker tävlingarna är det intressanta osv. vad man tycker är intressant är individuellt.



...det är också skitsamma :-) alltså vad var och en av er tycker är "det viktiga" för den enda vars åsikt betyder något är jag själv.



Jag tycker det är otroligt kul med folk som svarar nej här :-D lixom hallåååå det är ungefär lika intelligent som:



-Tycker du min blogg är bra och intressant?

-Nej, jag gillar den inte alls.



Hahahaha KLICKA PÅ KRYSSET UPPE I HÖRNET och skriv sen aldrig in beckahbitch i adressfältet igen hett tips.



Extra kul med dig Ullis är att du ställer ultimatum :-) "Om du inte berättar snaskiga detaljer ur ditt liv som jag egentligen inte har med att göra så tänker jag då verkligen inte titta på några bilder heller - så det så".



LOL tack för skrattet :-D

2011-07-03 @ 10:05:14
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Ullis

Nu tror jag faktiskt att du övertolkar rätt rejält, men du ställde en fråga och jag personligen tycker inte att egobilder är särskilt intressanta. Hade jag velat se sådana bilder hade jag följt några av storbloggarna istället, typ Kissie. Jag är inte särskilt intresserad av bilder överhuvudtaget, utan vill LÄSA intressanta och lärorika saker om vanliga människor. Men det är min åsikt och din blogg, så naturligtvis är det du som gör precis som du vill.

2011-07-03 @ 13:01:55
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Varför skulle det vara mer intressant med bilder i en storblogg?? :-D är man ute efter BILDER så är det väl mest intressant att kolla fotobloggar och är man intresserad av att titta på EGO-bilder så är det väl roligast att se egobilder på någon som har en blogg man följer och gillar, oavsett bloggens storlek.

2011-07-03 @ 14:30:02
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback