Vill du vara med i ett tidningsreportage?

NÅGON av mina läsare  som bor i Gbg, Sthlm eller Malmö (OBS! Viktigt, så bor du på mindre orter är det tyvärr inte aktuellt denna gång).

Bor du i någon av dessa nämnda städer och just NU håller på bryta en ovana?? Rökning, snusa, godisätande osv???

Toppen :-) då kan du maila mig:
[email protected] eller [email protected] så förmedlar jag kontakt med journalisten. Hon är jätteduktig och trevlig så detta blir nog kanon!

BRÅDSKANDE! Svara nu eller helst igår :-P


OBS! ingen garanti att du blir utvald ;-) jag bara förmedlar dig som förslag ;-)




Ordnat nu :-) tack för visat intresse :-)



Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback