Party party :-)))

Satan i gatan ;-) Här är det laddat minsann och stämningen på TOPP!

Ikväll sticker jag och storasyrran A och en kompis till Borås, möter upp finaste Rachel-gumman och så ska det ut och partajas, dansa bort några kilon och ha fantastiskt kul :-))) wiiiiie!!!! Finns ingen roligaste att festa med än Angi tror jag :-D Okej, jag kan nog vara rätt underhållande också tror jag :-P gäller att man inte är blyg/pryd/lättgenerad/känslig om man ska vara med oss :-)))

Meeen först några timmar vara vuxen och duktig :-) Måste åka iväg till Kinna och handla och sen får jag åka hem till M och kolla på min bebis som har ont i blöjan ;-)

Han har varit röd på pungen och bredvid i några dagar, såg att det var ganska illa igår men jag har försökt smörja och så där, inget funkar. Idag säger M att det är vitrosa och psoriasisliknande. Kliar mycket. Jag gissar på svamp men behöver se det för att veta säkert. Eller ja, så säkert man nu kan veta. Det kan alltid vara LCH men i första läget får vi väl förutsätta att det är något normalt som svamp.

Uppdatering om Alvin då... hans ben var bra dagen efter men hans långdragna besvär med blekhet, humör och trötthet var kvar som alltid. Igår blödde han näsblod också och jag tror inte jag behöver berätta mina tankar kring det. Alla som läste inlägget för några dagar sen vet vad jag tänkte.

Nåväl... nu en massa kaffe först och främst och sen en dusch och så tjoff iväg till Kinna :-)

Ha en toppenlördag hörrni :-)


Lägger upp några städade bilder på systeryster (Hon skulle döda mig om jag upp vilda bilder haha):






Kommentarer
Postat av: sophie

Hejhej! Hoppas ni får det kul ikväll! :) tänkte fråga dig.. Du vet bodyn man kunde köpa på hejbaby, med namn, hjärta och tex lillebror.. Lite lik lundmyr på stilen.. Kan man inte köpa den längre? Letat ihjäl mig på hemsidan men hittar inte på den. Kram

2011-01-29 @ 13:15:58
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Sara

En sån syster vill jag med ha =D

2011-01-29 @ 14:51:32
Postat av: Veronica

Haha, Precis som på bilden när Angelica har chipsburkar från öronen kommer jag ihåg henne!!!! En sprallig Östersundare för 15 år sedan!!!

Hälsa henne så mycket!

kram

2011-01-30 @ 11:02:22


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback