Lycka :-) <3

GOD MORGON!!!! :-D :-D :-D

Snart dags att göra sig i ordning och sticka iväg. Behöver handla lite och greja och sen dags för skola :-) organisation och ledarskap har jag idag och sen stannar jag kvar där för jag behöver verkligen plugga ikapp en del. Vill åka och SHOPPA med men hinner inte idag, får se hur dagen ser ut imorgon :-) och ja, det är skillnad på att shoppa och handla ;-) ;-)

Snart äre helg :-D LÖRDAG=partyparty :-) :-) :-)

Lycklig idag!

Hör ni? Den varma sommarvinden som spelar bland de gröna bladen i träden som sträcker sig upp mot den blå himlen?

Fin vit sand mellan tårna, en ljummen vindpust från havet, stekande sol på brunbrända ben, en doft av sommar och blommor och en kall öl i handen...







Kommentarer
Postat av: Linda L2K

Vad glad jag blev av ditt inlägg idag!!!

2011-01-27 @ 09:13:50
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: anna

Immigration and the Moral Right to Save Europe and the West!



http://www.youtube.com/watch?v=g_eh6DBpAqI

2011-01-27 @ 10:47:43
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)

2011-01-27 @ 11:57:25
URL: http://skrattfeber.blogg.se/
Postat av: Madeleine Andreassen

Ha en trevlig helg, det behöver du efter allt elände som varit den sista tiden. Berätta gärna för oss läsare när du gör något extra roligt med din familj (om inte det blir för privat förstås), till exempel en utflykt eller liknande. Jag tycker om att läsa om olika äventyr som man gör tillsammans. Det behöver inte vara så märkvärdigt eller så himla dyrt, bara man har trevligt. Lycka till med dina studier.

2011-01-27 @ 12:54:31
Postat av: Lina

Vilken härlig blogg du har :D ha en fin dag :)

2011-01-29 @ 08:28:16
URL: http://liinahaallberg.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback