INGA MAIL! Ny adress!

Hm... har märkt att jag inte fått några mail på typ ett dygn eller så... min mailadress funkar nog inte så bra...

Jag har beckah@mensa men ja jag har inte haft råd att betala medlemsavgiften för i år ännu så för tillfället är jag då inte medlem i mensa och har alltså inget mailalias där.

Därför måste man maila min driektadress: [email protected] för att nå mig. Jag säger till när min vanliga mail funkar men nu gäller gmail-adressen ett tag.

Tack :-)


***

Edit: Nu funkar min mensa-adress igen :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du möjlighet att göra en liten update om hailey?

Hur har hon det nu? bättre eller sämre? kommer hon få åka hem snart eller hon kanske redan är hemma?



Hoppas du hade en sjukt kul kväll igår!

kram

2011-01-30 @ 12:55:18
Postat av: YKW

Jag tänkte att man kanske kunde vara med i mensa en gång i månaden, i ungefär en vecka åt gången...

2011-01-30 @ 13:21:37
URL: http://ykw69.blogspot.com/
Postat av: malin

Men vart tog den fina bilden du la ut i går kväll vägen... =))

2011-01-30 @ 14:36:35
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Den är på Facebook :-)

2011-01-30 @ 16:20:11
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Lova

Ser ut som ni hade en superkul kväll!

Vill bara tipsa om att även vi som inte är dina "vänner" på FB kan se alla bilder...



Kram, kram

2011-01-30 @ 22:36:12
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Nej. Men om du och jag har en gemensam vän så kan du se bilderna, ja. Sen är det möjligt att alla kan se de bilder jag är taggad på, det vet jag inte.

2011-01-31 @ 09:20:37
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Lova

hmmm... Jag är inte din FB-vän men jag ser dina album, tex 20 foton fr. 29:onde jan...

Altså inte bara de bilder där du är med.



Och nej, jag har heller inga gemensamma vänner med dig :-)



Tänkte bara att du ville veta så att OM du inte vill ha det så har möjlighet att ändra säkerhetsinställningarna <3

2011-01-31 @ 10:33:27
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag har iallafall den säkerhetsinställningen på albumet, om det inte funkar så är det Facebook som inte funkar. Nej, det har ingen större betydelse.

2011-01-31 @ 10:35:54
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ändrat nu så enbart vänner kan se.

2011-01-31 @ 13:14:06
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback