Happy happy happy <3

I'm lovin' it!

Beckahs uppåtlåtar spelar på högsta volym och en sprallig Beckah sörplar på andra koppen kaffe och ler och har myror i byxorna, svårt att sitta stilla :-)

Det är mååååndag!!! Inte vilken måndag som helst heller för det är den riktiga starten på det här året! Nu börjar det! Livet! :-D

Vardag och rutiner kan vara otroligt underbara små ting ibland :-D Det här året SKA bli ett BRA år, så är det bara! Skolan börjar idag och jag ser fram emot det som f*n, bara en ynka termin kvar nu och till hösten början jag skolan på RIKTIGT och får sätta igång med det jag faktiskt VILL! Kunde inte längta mer, kunde inte se fram emot det mer. Äntligen kunna vara på väg mot en utbildning på riktigt! Det ska bli otroligt kul!

Samtidigt börjar det bli ljusare ute, snön smääääälter! Våren kommer snart, den är bara ett par månader bort! Snödroppar och krokusar, bar asfalt, doften av vår!

Mouahahaha den här känslan skulle jag vilja kunna stoppa i en burk och spara, kunna plocka fram den den behövs! Jag mår så jävla bra precis just nu att jag inte kan beskriva det och jag får skärpa mig när jag skriver för att inte framstå GAAALEEEN! :-P Hahahaha.

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie.............!!!!!



Kommentarer
Postat av: emma

ÅÅÅ va glad jag blir när jag läser detta inlägg. den lyckan du känner idag unnar jag just dig!!!

du får ha detta nära till hands och ta fram när det vissa dagar känns lite mörkare!!!

Ha en fantastisk dag!!!

2011-01-10 @ 09:45:47
Postat av: Fia

Haha härligt ;) låter som om våren redan kommit hos dig, underbart när man mår sååå bra! Precis till hösten börjar det roliga!

2011-01-10 @ 09:51:24
Postat av: Helena med Eskil och Simon

Underbart Beckah!!! Vet hur du känner dig och visst är det fantastiskt :-)

2011-01-10 @ 10:12:59
Postat av: Celine Berg

Heej! läste precis om dig i vr! fy fan vad jag beundrar dig. Keep it up! Du är amazing!

2011-01-10 @ 10:34:24
URL: http://celineberg.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack <3 :-)

2011-01-10 @ 10:49:59
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Marie

Vilket underbart inlägg! Man blir full av energi och hopp om att allt kan hända nu!

2011-01-10 @ 11:02:16
Postat av: Tjohoo

Jag fick höra en gång att när man mår så där bra ska man göra något t.ex nypa sig själv på något visst ställe eller göra någon speciell rörelse med handen eller vad som helst, då kan man använda det som en "trigger" när man inte mår lika bra, om man då mår dåligt eller är deppig och t.ex nyper sig i örat om det var det man gjorde när man mådde bra så kan den bra känslan komma tillbaka:-)

2011-01-10 @ 11:24:09
Postat av: Heidi

Så underbart att läsa att du känner dig så lycklig! Det är du allt värd!!! Med den känslan i kroppen kan det inte bli nått annat än ett bra år! Och kommer det dagar då du känner dig nere och allt känns skit då tänk på denna dag och den känsla du bär på just nu. Då känns allt lite bättre och då får man hopp igen om att det blir ett bra år iaf!

Puss å kram till dig! <3

2011-01-10 @ 11:27:40
URL: http://Vittsomsocker.blogspot.com
Postat av: Julia

Du är ju en tjej med starka åsikter, vad säger du om detta inlägg och mammans val att hålla könet hemligt http://www.familjeliv.se/Forum-4-288/m56563773.html



Kram

2011-01-10 @ 11:43:59
URL: http://underbaraungar.se
Postat av: Carola m 8

Härligt!! Du skulle bli miljonär om du lyckades få den känslan i en burk och sålde den:)

Fortsätt i samma anda!

2011-01-10 @ 14:34:51
URL: http://blogg.mama.nu/familjenannorlunda/
Postat av: Jessica Jönsson

Skulle gärna vilja veta hur det gått för Hailey?? Orkat tyvärr inte läsa igenom alla tusen inlägg för att kolla :)

2011-01-10 @ 22:19:08
URL: http://jessicavarld.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Det är lugnt och stabilt med Hailey, hon är på sjukhuset fortfarande.

2011-01-11 @ 08:47:40
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback