En ny dag

NI ÄR SÅ ROLIGA :-)

Ja ni töntar vars kommentarer inte ens blivit godkända :-) My God lixom...

**********************

Jahapp en ny dag då. Alvin har fortfarande ingen feber eller ont i halsen. Hade jag inte varit på VC med honom igår hade han varit på dagis nu. Så även Elmer och jag hade varit i skolan. Men här sitter jag med en pigg och sprallig ettåring och en relativt pigg treåring (han är som han brukar).

Jaja jag får väl ägna dagen åt något vettigt som städning eller något annat spännande...

Först en jäkla massa kaffe dock! ...och Facebook :-)

**********************

Sov gott gammelfarfar! 25/1 2011
/Alvin &Elmer


Alvin och gammelfarfar förra våren på Elmers dop. Älskar den här bilden.


(Gammelfarfar på barnens pappas sida)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ang ditt förra inlägg. Förstår att du är orolig. Jag ska bara komma med en idé inte säkert det stämmer på A, men bara ett förslag.

Både min son och en kompis som har blivit likadana, subfebrila, bleka, klagar på ont i kroppen, trötta, äter dåligt, vill inte göra något, när de varit förstoppade.

En kompis barn åkte de t o m in akut med och läkaren var säker på att det var leukemi, men proverna visade inte så trots allt...och då kom de till slut fram till att han var förstoppad. Inget som föräldrarna någonsin hade trott eftersom han gick på toaletten varje dag, men det var inte tillräckligt.



Kanske inte alls är så i A.s fall men tänkte bara ge ett förslag för man hoppas ju att det är nån mild åkomma och inte nåt allvarligt som leukemi.



Min son är kroniskt förstoppad men går på toaletten varje dag, han reagerar precis så som A gör.



Hoppas han blir bra snart!

2011-01-26 @ 08:50:03
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack för tips. Alltså jag vill klargöra att jag inte på riktigt tror på Leukemi utan vet om att det är mina hjärnspöken och oro. Antagligen sover han bara för lite.



Inga problem med magen har han.

2011-01-26 @ 08:56:00
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Elin

En bild fylld av glädje!

2011-01-26 @ 09:52:23
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: Lotta Rhodin

Skönt att Allen verkar bättre idag! <3 Kram på er!

2011-01-26 @ 11:16:20
Postat av: Jenny

Förstår hur du menar :-) Tänkte bara att den "enklare" lösningen kanske skulle få dina hjärnspöken lugnare :-)



Kanske varit lite mycket för honom med. Barn känner ju av väldigt mycket. Separationen (även om ni gör den väldigt bra så är det ju ändå ett litet trauma för ett litet barn), Elmers sjukdomar, och att bara vara 3-4 år är ju jobbigt i sig ;-)

Hoppas han blir bättre nu när han fått pc.

kram

2011-01-26 @ 11:41:40
Postat av: Lova

Tänker på dig och dina fina killar <3



Vill även tipsa om

http://www.kokobello.se/rea-klader/

då jag sett att du gillar ekologiskt och färgstarkt :-



Kram

2011-01-26 @ 13:38:58
Postat av: erika ulars

hur mkt sover han varje natt?

2011-01-26 @ 13:39:20
Postat av: Petra

Vilken underbar bild =) Kram

2011-01-26 @ 17:02:47
URL: http://bloggen.willvin.se/
Postat av: Mary

Fin bild för Elmer att ha kvar i framtiden! Så lika de är också alla tre.

2011-01-26 @ 21:46:03
URL: http://justinlife.bloggplatsen.se
Postat av: Lova

Nu när jag läser igen tolkar jag det som om pojkarna har förlorat sin gammelfarfar...?



I så fall beklagar jag sorgen <3

2011-01-27 @ 22:16:46


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback