En lyckad kväll

Hade en så himla lyckad kväll igår (tack till alla inblandade)  :-) Känner mig nöjd och glad och inte ens särskilt bakis idag ;-)

Jag, Angi och Anna fick skjuts in till Borås där vi mötte upp Rachel, Jossan och Linda och så gick vi hem till ett par som bor mitt i stan på förfest. Superkul att träffa nytt folk och alla väldigt trevliga och lättsamma att umgås med. När det började närma sig natt gick vi vidare ut och hamnade efter många om och men på Harrys. Lite för sent för det blev ingen lång stund att dansa men det var kul så länge det varade :-D 

Anna tog bussen hem men jag och Angi följde med Rach och sov över. Syrran somnade på soffan typ en sekund efter vi klivit innanför dörren medan vi andra var vakna hela natten typ. Nä jag sov från typ 6-10 faktiskt :-)

Sen fick syster S komma och hämta mig och Angi så vi kom väl hem vid lunchtid idag ungefär.

Finns ett gäng bilder (hehehe) på Facebook så ni som är vän med mig där kan se ;-) Boobie lickin' ;-)



Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback