En enkät och lite skola

En tjej som pluggar sista terminen på högskolan i Borås bad mig sprida en länk till hennes enkät hon gör. Så ni som har 1 minut över får gärna fylla i (den är snabb och enkel). Här kommer länken:

https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEJiX3E4VEMwV3h3Wkt2cEs3TXU4NkE6MQ

Tack så mycket :-)

Jahapps... idag har jag då haft 3 lektioner och de var faktiskt riktigt roliga. Jag trivs bra i skolan måste jag säga men längtar såklart till hösten när jag börjar högskolan och får plugga det jag ska bli och inte bara lösa kurser som handlar om sånt som inte har med min framtida utbildning att göra ;-) nackdelen kommer att vara avståndet förstås... lite skillnad på 3 mil till skolan och 3 minuters gångväg ;-)

Jag har lagt till en kurs den här terminen så nu är jag uppe i 500 poäng. Känns bra att ha lite marginal. Det är mycket jag skulle behöva plugga i helgen men det blir svårt när det är min helg med barnen men vi får se hur det går.

Nu måste jag skynda mig att köra till affären innan barnen ska hämtas. Sen är det helg :-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack så mycket ;-)

2011-01-21 @ 15:32:37
Postat av: Anna

Jag slog till och besvarade enkäten, var ju ett ämne där jag har många synpunkter inom. :P



Skönt när du får läsa det du vill till hösten, men all kunskap är ju bra kunskap i slutändan. Man vet aldrig när man får nytta av det man läst. :)

2011-01-21 @ 19:10:57
URL: http://vagenmotmittnyaliv.blogg.se/
Postat av: Hanna Fornhem

Hej!



Vad ska du läsa till hösten då?



Må gott!

2011-01-21 @ 19:42:13
URL: http://hanna.fornhem.se
Postat av: Mia

Hejsan!

Har du börjat köra bil mer nu?

2011-01-21 @ 20:57:02
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

1. jag ska plugga till sjuksköterska, i framtiden barnmorska.



2. japp nu kör jag :-) fast har inte stuckit iväg på några längre turer utan har bara hållt mig häromkring ;-)

2011-01-21 @ 21:17:08
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Student

Jag läser till SSK i Borås, tredje terminen. En jätte bra skola med gott rykte! Jag kom in på första antagningen med 1,3 på högskoleprovet, hoppas det går lika bra för dig!

Att pendla kommer lösa sig, gör det själv från GBG, och det mesta är inte obligatoriskt. Föreläsningarna är jätte bra att gå på men mycket material kommer dom att lägga ut på nätet



Lycka till i framtiden!

2011-01-22 @ 12:56:00


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback