Elmer idag

Liten uppdatering då...

Hur Elmer varit i magen idag vet jag inte för han bajsade inget i morse och inget efter dagis och de sa inget på dagis när jag hämtade heller. Han åt iallafall okej till middag och har nu åkt med Alvin hem till pappa.

Innan han åkte hade han 38,2 i temp.

Det flammiga utslaget går fortfarande att se (om man är jag, alltså) och så är "eksemen" på armarna ganska flammiga också.

Mer spännande än så har inte dagen varit :-P


Nedräkning:
2 veckor till operation.


Idag blev Bellen 16 månader gammal också :-) GRATTIS <3

Kommentarer
Postat av: thile

Håper feberen går ned. Tenk Elmer nærmer seg 1 1/2 år♥

Tiden bare flyr avsted.

Klem og tanker, til dere, fra meg♥♥

2011-01-04 @ 18:26:28
Postat av: Linda

grattis till den lille kämpen på dagen!!

kram kram

2011-01-04 @ 19:21:29
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Jennie edinge

Vet att det inte tillhör ditt inlägg.. Men hur narrar du dina barn?? Just nu är dante så jäkla dryg, att jag kan spy.. Han är 14 månader, och är svårsövt till Max, somnar, lägger ner honom, vaknar efter en 30 min i h går bara att söva honom med tutte( jag vill sluta).. Blir knäpp på detta springandet och brösten är sönder sugna, så det gör så jävla ont.. Tar ej napp, och narrar jag honom vägrar han flaska, narrar pappa honom funkar det, men då skriker han sig blå( nästa ) tills jag tar över med rutten och han slumrar in lite.. Hur fan mattar man ett " bråkigt" barn???

2011-01-04 @ 20:11:59
Postat av: Jackie

Jag måste ha missat något, vad är det för operation?

2011-01-05 @ 06:40:41
URL: http://stallulvsbo.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

aa då har du missat ngt :-) Han ska ju få rör i öronen ;-) dvs enklaste rutiningreppet som finns :-)



men stort för oss förstås eftersom det kanske kan göra hans öron bra och så är det första sövningen (läskigt) och så ska det tas prover och göras en CT skalle samtidigt så det är en del den dagen.

2011-01-05 @ 06:48:12
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Carolina

Är det vanligt att barn har över 38 i temp så ofta som Elmer? På min sons förskola får de inte komma om de har över 37,5. Är han särskilt varmblodig av sig? Tack för en intressant blogg!

2011-01-05 @ 19:45:10
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

På mina barns dagis får de inte komma om de har feber. Vad som är feber är individuellt. Ett trött, allmänpåverkat barn med 38,0 kan absolut behöva vara hemma medan ett piggt, glatt, lekande barn med 38,0 kan vara hur friskt som helst.



Den allamänna gränsen iallafall inom vården är 38,0 att din förskola har 37,5 är rent idiotiskt. Finns massor av barn som har det som normaltemp.

2011-01-05 @ 19:51:58
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback