Ville du köpa overall eller?

Var ju en hel hög som var intresserade av att köpa overallen... var tog ni vägen?


Här kommer ÄNTLIGEN riktiga bilder iallafall :-)



JO den har självklart den tillhörande fina stjärnreflexen men den var inpetad i fickan och jag glömde ta ut den när jag fotade.


Fleecefodrad.


Baksida



Upptäckte detta när jag skulle fota :-/  på fötterna sitter gummiband som är fastsatta med knappar (sånna där så att man kan byta hur enkelt som helst mot nya gummiband som har knapphål) men utanpå gummibandet så har de satt tyg av någon märklig anledning. På ena foten har sömmen på ena sidan öppnats. Gummibandet är helt intakt så det har ingen påverkan på funktionen men om man ska gå och titta under fötterna så kan man ju sy igen den där sömmen igen om man tycker det är nöjsamt :-) Påverkar inte priset för jag har redan satt ett jättelågt pris.


Samma fakta som förr:

Märke: Mini a Ture strl 86. 500 kr pp. Nypris för en sån var 1799. Aldrig tvättad (inte behövts). Kan tvätta innan jag skickar om köparen vill. Jättefint skick (utom sömmen under foten då). Först till kvarn. Inget paxande.

[email protected] el. [email protected]

Har du swedbank?? Jättebra, jag också och jag har kris på riktigt så...

Kommentarer
Postat av: Everlonn

Overallen är störtfin, synd att den är lite liten för oss..reagerade mest på mensamailen ;-) Maken är medlem och vår dotter heter Rebecca men kallas för bus..

[email protected] kändes så hemtamt på nåt sätt :-D



Lite virrigt och inte värst viktig som kommentar betraktat ;-)

2011-02-13 @ 22:18:00
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

:-) :-)

2011-02-13 @ 22:19:08
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Elin

Så har ju Didriksons också, är väl för att man inte ska slita sönder själva resårbandet så fort kanske... men vad vet jag, kanske är det en ännu mer invecklad story :-D



hoppas du får den såld.

2011-02-13 @ 22:48:58
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

aa Alvin har en Didrikson så han har också så. Jag tycker bara det är störigt :-)

2011-02-13 @ 22:50:47
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: åsa

bra synd att storleken inte passar !

2011-02-13 @ 22:54:33
Postat av: Annicka Leander

Inte för att vara pk men du kanske borde ha avstått krogrundan i helgen. Om du har så krisigt med cash. Så vidare du inte snyltade till dig hela kvällen och levde på syrrorna. Sen kan man alltid hävda kris hos socialen och få ett lån med avbetalningsplan eller be om matkuponger. Det läste jag om i kursen vård omsorg, människan socialt etc.

2011-02-14 @ 07:58:23
URL: http://Har ingen blogg.
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

KROGRUNDAN kostade sammanlagt 54 kronor och det behövde jag. Hur så? :-)

2011-02-14 @ 08:01:39
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Emma

Håller med Annika...blev du full på bara 54kr du blev ju jätte full...

2011-02-14 @ 10:14:14
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag drack tre starka groggar hos syster A sen köpte jag en öl ute och så drack jag på syster S öl ute. Hur så? Ska jag redovisa ännu mer eller?

2011-02-14 @ 10:17:00
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Rebecca

Hahha kul att behöva redovisa hur mycket man drack och vad det kosta för folk :-)

När jag går ut blir jag ibland jätte onykter och gör bara av med 49 kr. Köper en flaska vin för de och dricker sen vatten när vi går ut, gillar ändå mesta att dansa!!



2011-02-14 @ 11:04:45
Postat av: Minna

Folk har ju rätt att påpeka men du har ingen skyldighet att svara.

Du triggar ju upp folk genom att redovisa och har väldiga taggar utåt.

Men du kanske borde tänka lite på vad / När / Hur du skriver ibland , folk kan få väldigt fel bild av dig annars.

2011-02-14 @ 11:08:37
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Har folk RÄTT att påpeka? Hur tänker du nu?

2011-02-14 @ 11:29:27
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Jennie edinge

Och sen vill jag ha redan på hur du tänkte när du kräktes, sånt slöseri, du spyde upp 54:-, har man råd med det bara så där..när man e fattig?? Vems tvål snyltade du på när du tvättade händerna efter åt?? Och vems tuggumii använde du sen..jag vill veta precis allt.. Verkligen.. Eller e jag så fett fucking missnöjd med min egna helg att jag inte kan låta dig unna dig en jävligt rolig kväll, utan att kräva dig på en redovisning..gisses, folk måste sluta vara så jävla skitnödiga hela tiden..skulle din ekonomi stå och falla på 54:-, så hojjta till, kan sätta in 55:- på dit konto:-))



Hoppas allt går super bra idag..

2011-02-14 @ 11:54:21
Postat av: Pinglan

Nja "rätt att påpeka" är lite tveksamt. Men när du skriver i bloggen att du inte har pengar och sen är ute och festar, då är det ju klart att den tanken dyker upp. Som sagt du har ju ingen skyldighet att varken svara eller redovisa för någon, men att folk undrar det får du allt räkna med tyvärr...

2011-02-14 @ 12:11:28
Postat av: Emma

Klart man undrar hur du kan gå på krogen och sedan inte ha pengar till att försörja dig o barnen, det är jätte kris skriver du, kan du vara hård kan andra vara hårda. Man har väll ALL rätt till att ifrågasätta varför du väljer att dricka när du ej har råd att leva...klart folk har synpunkter annars vore det väll underligt! MEN nu vet vi att du inte hade råd att gå ut för andra betalade för dig ;)

2011-02-14 @ 13:25:20
Postat av: Jessica Jönsson

Tyvärr föll den mig inte alls i smaken. Du får lägga upp något annat kul att sälja :) . Typ kläder i storlek 86 eller 92 :)

2011-02-14 @ 15:02:27
URL: http://jessicavarld.blogg.se/
Postat av: Lotta Rhodin

Fyyy faaan för missunnsamma&förvetna människor!!!!



Va fasen, jag var ute&åkte skoter i helgen&blev både mätt i magen, småberusad&sen bjuden på ett par jägermeister på puben. Vad det kostade mig som e luspank just nu&fått matpengar av soc??? INTE en endaste krona!! Däremot bjuder jag med stor sannolikhet mina goda vänner&släktingar tillbaka en dag när JAG har råd!



... HERREGUUUUD...Ni "experter"...Va fan e det för FEL på er??? Get a life!

2011-02-14 @ 15:09:19
Postat av: Kicki

Vilka trista kommentarer! Hoppas du blir av med overallen, de övriga taskiga kommentarerna är bara onödiga...

2011-02-14 @ 16:59:06
Postat av: Emma

Haha men Beckah beklagade sig själv väldigt mkt ;) då låter det ju konstigt i våra öron att hon var på krogen några dagar innan!!! Märkligt va Lotta? ;)

2011-02-14 @ 18:03:57
Postat av: Jessica Jönsson

Sen att gå ut och festa när man är lusfattig kan jag förstå du får reaktioner på. När man bloggar så öppet så får man räkna med det. Jag tänkte också tanken att varför ut och festa om man är så fattig. Men jag tänkte att där finns ju gånger man kan festa utan att det blir så dyrt. En flaska vin kostar ju runt 50 lappen och man brukar bli smått berusad om man dricker en hel flaska ju :) .

2011-02-14 @ 18:39:02
URL: http://jessicavarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

För det första blir jag ilsken när jag läser kommentarerna om din "krogrunda." Du kanske blev bjuden på det mesta? Det verkar som att du lever så tufft liv att dessa lite mera lössläppta kvällar som inträffar kanske en gång varannan månad är välbehövliga.



För det andra ville jag köpa overallen men det visade sig att den är för liten. Kanonpris i vilket fall som helst.

2011-02-15 @ 07:08:25
Postat av: Insatt

Tänkte det kunde vara kul för dig att veta att dessa återkommande damer som skriver i din blogg egentligen inte är så snälla som dem ger sken utav.

Det växer ut riktiga horn så får dem får chans att vara anonyma.

Du behöver inte publicera detta utan tyckte mer att det kunde vara intressant för dig att veta nästa gång det droppar in mindre trevliga anonyma kommentarer.

2011-02-18 @ 17:28:24


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback