Av din röst


Av din röst
Beckah 2011-02-18

Innan jag ens hört ljudet av telefonen som ringer börjar mitt hjärta slå snabbare.
Jag känner det på mig, jag tänker på dig hela tiden och känner så starkt i hjärtat att jag vet.
Ringsignalen bryter av och med darrig hand lyfter jag upp telefonen.

Vågar inte andas.
Du säger ditt namn och mitt hjärta bränner av alla känslor som bubblar upp av att höra din röst. Som sammet, varm smält glass, en varm vindfläkt om sommaren.
Du pratar och jag blundar och håller andan.

Hela min kropp och själ absorberar din röst och dina ord.
Tänk om du förstod, tänk om du kunde känna hur starka mina känslor är.
Din röst värmer mig, lindas runt mitt hjärta som slår snabba tunga slag.

Jag vill stanna i det här ögonblicket för alltid.
Bara blunda och höra din röst och fyllas av mina varma känslor som inte längre får plats inuti och flödar ut med de tysta tårarna du inte kan se.
Men jag är inte ledsen, min mun ler.
Av din röst.





Kommentarer
Postat av: Peka

2011-02-18 @ 15:18:32
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj alltså man blir helt varm. Så starkt!

2011-02-18 @ 15:51:57
Postat av: Jolines mamma

Mäktigt.

2011-02-18 @ 16:28:27
Postat av: ak

Ljuvligt fin beskrivning av förälskelse. Ser fram emot att vi kanske får veta mer snart;-)

2011-02-18 @ 19:20:09
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Någon fortsättning eller vidareutveckling blir det inte för det är väldigt obesvarat, omöjligt och olönsamt tyvärr.

2011-02-19 @ 05:56:28
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Kärlek

2011-02-19 @ 11:04:49
Postat av: Linda

<3

2011-02-19 @ 13:27:30
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback