Godmorgon och tack :-)

LOVELY! :-D

Känner mig sprallig idag trots huvudvärk :-P tror inte jag är heeelt nykter än. Hm... asså sista bilden är tagen när jag ligger på toalettgolvet hemma hos...? Öh..? Hahahaha

My God vilken fjortisfylla. Fattar inte ens vad som hände för jag och syster S dansade och allt var toppen. Vi dansade 2 timmar i sträck på Garaget. Jag tog någon klunk öl bara emellanåt men det var allt. Sen skulle vi gå och precis bredvid ligger snickarn (bostadsområde) och vi (jag, syster S + sambo) hamnade hemma hos någon och plötsligt var jag ASPACKAD utan att ha druckit något mer. Pratade med toaletten ett antal gånger och sen blev vi upphämtade av syster K's exman P mitt i natten...eh på morgonen I guess. Han var ute på ett litet ärende men vi skiter i att gå in på det hahaha det tror jag någon är tacksam för ;-)

Helt sjukt för jag var klar i huvudet (tankarna) men mådde så JÄVLA illa! Fick stanna bilen och spy... när jag kom hem sprang jag in och bara föll ner på sängen så bara ....snark! Vaknade nu för typ en timme sen.

Mår faktiskt inte speciellt dåligt, bara huvudvärk.



TACK ALLA GULLIGA UNDERBARA LÄSARE för alla otroligt fina kommentarer till alla bildinlägg från igår *rodnar* :-) :-)


Kommentarer
Postat av: maria

så länge man mår bra efter och inget dumt hänt så är det bara bra o släppa på alla hämningar man kan, du om någon behöver göra det!

kul att du hade så sjukt roligt! det var du värd!

2011-02-12 @ 12:01:58
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

:-) <3 <3 <3

2011-02-12 @ 12:03:49
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Virrpannan♡

härligt med en redig fylla ibland, även om spyinga kan kvitta då=)



2011-02-12 @ 12:33:23
URL: http://www.virrpanna.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback