Hela familjen ska testas!

För snart ett år sen ringde jag dem som håller på med Histiocytosforskning på Karolinska Institutet. Jag sa att det borde finnas en möjlig koppling mellan Elmers LCH, Mastocytos och ärftlighet för autoimmuna sjukdomar. Intresset var svalt, mycket svalt. Ingen respons alls faktiskt.

Nu för en dryg vecka sen var ju Elmer till hudmottagningen där professorn och experten för Mastocytos sa att han funderade på om det inte kunde finnas en koppling mellan Elmers LCH, Mastocytos och ärftlighet för autoimmuna sjukdomar. Bekräftelse.

Jag vidarebefodrade hans tankar till vår Histio-professor på Karolinska. Nu var det plötsligt intressant och idag fick jag mail därifrån. De vill ta prover på hela familjen och leta efter genmutationer som skulle kunna bevisa en koppling mellan Elmers LCH, Mastocytos och ärftlighet för autoimmuna sjukdomar ;-)

OM det skulle finnas en sådan förklaring i Elmers fall kan detta innebära att LCH-forskningen får en knuff framåt och det skulle ju vara fantastiskt minst sagt.

Men även om man inte finner det sambandet hos Elmer så är detta fantastiskt för mig personligen eftersom jag nu äntligen fått bekräftat att jag inte tänker knasigt, att MINA tankar faktiskt både är rimliga, logiska, intressanta och möjligtvis stämmer.

DET är överväldigande skönt att veta kan jag säga...

Kommentarer
Postat av: Lusifer

Hej Beckah.

Jag har hittat din sjukdom.

http://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchhausen_by_proxy

Det är en sjukdom man har när man hittar på sjukdomar på sina barn som egentligen inte finns..(sjukhus kåt kan man också kalla det)

Du som gillar att va så påläst kan ju läsa på lite om din egna sjukdom! :) ha de bra...

2011-02-24 @ 18:09:36
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Efterblivna idiotjävel. BRINN i helvetet din fula grisiga och löjliga ursäkt till människa.



Helt jävla dum i huvudet! Hans sjukdomar är konstaterade med BIOPSIER för fan. Men jag kanske HITTAT PÅ provsvaren labbet skickat? Jag kanske varit där och mixtrat med proverna?!!



FYY fan vad förbannad jag blir. Världens blodsockerfall och jag är så vansinnigt arg att jag kunnat döda någon redan INNAN jag läste din kommentar. TUR för dig att du inte står framför mig just nu (kanske för mig med med tanke på konsekvenserna) men å andra sidan skulle rövhålsluktande muppar som du aldrig våga säga en sån här sak i verkligheten. FEGA jävla fitta som gömmer dig bakom anonymitet.



Hoppas du snubblar och slår dig jävligt hårt och att alla runt omkring skrattar åt spektaklet.



SKIT NER DIG!

2011-02-24 @ 18:20:48
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Sen stör jag mig sjukt mycket på ditt syftningsfel där du skrivit att barnen inte finns och på att du särskrivit sjukhuskåt och på att du skrivit Lusifer istället för Lucifer.



Så jävla korkad och obildad!

2011-02-24 @ 18:36:17
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: thile

Usch og fy: Vennen, pust dypt, gjennom nesen, ut gjennom magen!!! Ikke bruk energi på slike ...........

Klem.

2011-02-24 @ 18:40:51
Postat av: maria

skit i människan du vet att dina söner har problem. verkligen tragiskt att ens skriva så jävla pucko "lusifer"

2011-02-24 @ 18:59:37
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: m

Helt rätt tjejen att svara tillbaka! :) Något underhållande är ditt svar måste jag säga ;-) Och HELT rätt att kommentera särskrivning och syftningsfel! hehe.. Största kramen!

2011-02-24 @ 19:08:02
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/
Postat av: Jema

Vi har lämnat blodprov till forskningen en eller två gånger.

Kram!

2011-02-24 @ 20:14:46
URL: http://jemamedlivet.blogg.se/
Postat av: Mia

Härligt med bekräftelse att du tänker rätt <3

Apropå "Lusifer" Kanske har löss i hjärnan!

2011-02-24 @ 20:50:44
Postat av: Linda

Människor som särskriver ska ignoreras. Länge.

2011-02-24 @ 21:17:39
Postat av: Therese ISAKS mamma

Gahh..Vilken komentar.. så onödigt. riktigtbra att de testar er allihopa.. är ju viktig info..

2011-02-24 @ 22:49:11
Postat av: Tess

Hur fasen kan man vara så jäkla dum och skriva sådana saker!? Bra svar från dig!

Stora kramar

2011-02-24 @ 23:11:04
URL: http://tredessa.blogspot.com/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback