Elmer har feber... REDAN!

Ja OJ vad jag har hunnit plugga mycket idag då *ironi*...

Alleballe och jag åkte och handlade efter tandläkaren och sen har vi varit hemma till nu när jag hämtade Belle på dagis. Alvins tänder såg förövrigt väldigt fina ut. Fick lite bananlack och sådär.

Ja, som sagt... Elmer hämtad och gissa vad? Ungen har feber! 38,3 grader för att vara exakt. Ooookej? "De kan få lite lätt feber någon gång 5-12 dagen efter MPR-sprutan" sa BVC-sköterskan när vi var där för några timmar sen. Hm.... aldrig förr har väl 5 dagar gått så ultrasnabbt?? Jaja vi får väl se hur det blir...

Nu MAT snart. Kasslergratäng *smarr*.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Samma här. Sonen fick hög feber (40 grader) bara några timmar efter den sprutan. Ringde BVC och 1177 men det enda svaret jag fick var att det kunde vara en ren tillfällighet. Att han hade en infektion i kroppen som bröt ut. Hög feber i 2 dagar sen var det bra, blev inget annat heller...

2011-02-02 @ 18:44:23


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback