Dagens roligaste

Så sjukt jävla roligt :-D klippet är bara 11 sekunder långt så JO du orkar och har tid att titta ;-)


Margareta Sandstedt (Sverigedemokraterna) räknar i riksdagen:




Jag har sett det om och om igen och det blir bara roligare för varje gång jag tittar. Hennes allvarliga röst när hon konstaterar "...och det är väldigt mycket pengar" hahaha. Hur kan hon inte inse själv hur ORIMLIGA hennes siffror är? *LOL*


En vän på Facebook kommenterade klippet så klockrent. Nästan lika kul som själva klippet:

"Nu vet jag inte exakt vad som kostar 400 000 euro men det är i alla fall inte Margaretas studieskuld..."




...och ni som inte tycker klippet är kul är antingen jättetråkiga eller lika smarta som Maggan ;-)



Här är en längre version men det blir så pinsamt att man inte vågar andas när man tittar på det hahaha:


Kommentarer
Postat av: Sofie

bäst är nog ändå hur killen som sitter bredvid är tvungen att vända bort ansiktet och stirra ner i bordet, gud så han skäms

2011-02-12 @ 15:26:54
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jaa haha :-D

2011-02-12 @ 15:28:32
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Jenny

Fan vad pinsamt! Ska de vara med och styra vårt land! Jösses, vad tänkte de människor som röstade in dessa?!?!? GALET!

2011-02-12 @ 18:48:54
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Hahahahahahahahahahaha, oj då, så smart hon är :P

2011-02-12 @ 22:04:42
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just ja man var ju dum i huvudet om man inte röstade som du.

2011-02-12 @ 22:38:57
Postat av: Helen K

Men snälla rara. Han vänder inte bort huvudet för att han skäms. Han gör det för att han antecknar samtidigt. Jag förstår inte alls det roliga men det är nog helt enkelt för att jag är lika smart som Maggan eller så är jag tråkig.

2011-02-13 @ 12:27:38
Postat av: Emma

Verkligen inte min humor och jag är verkligen inte jättetråkig eller dum i huvudet, kanske du som har en ganska torr humör som inte är särskillt "smart" som du själv tycks tycka! Låg och tråkig humor....enligt mig!

2011-02-13 @ 15:35:31
Postat av: Marie

Kvinnan hade kanske inte direkt MVG i matte i skolan!

2011-02-13 @ 18:35:13
Postat av: Sanna

Vad är det som är roligt? Hon ha 400 000 euro, detta är fel. Det ska vara 4000 000 000 000 euro. De svenska siffrorna stämmer fortfarande. Är det roligt för att hon sa fel euro? 40 tusen miljarder kronor är ju fortfarande rätt. Fattar inte det roliga.

2011-02-13 @ 21:36:20
Postat av: Johanna

HAHAHA!

Jag kan inte fatta att folk inte ser det roliga. Jag tror du måste förklara EXAKT. Förstår man inte skillnaden på fyra miljoner kronor och fyrtio tusen miljarder så är det klart att det inte är kul. Hahhahaha

2011-02-13 @ 21:52:48
URL: http://www,johannasalex.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, ja och det blev precis som utlovat roligare för varje gång... :P

2011-02-16 @ 17:23:18
URL: http://vagenmotmittnyaliv.blogg.se/
Postat av: Mattias

Siffran 40 000 miljarder var korrekt: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article8561801.ab

2011-02-19 @ 22:12:56


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback