Då super vi bort de ledsna minerna...

Ni får ursäkta men min eftermiddag har varit rutten. Eller rättare sagt fruktansvärt tung och smärtsam av icke nämnbara skäl.

Så, jag orkar inte lägga upp overall och tävling just nu, möjligtvis i natt, jag får se men just nu har jag precis blivit barnledig, tänker ta en dusch och sen gå hem till syster A och hälla i mig en fet jävla grogg som kommer sätta sig där den ska. Hjälper nog att jag inte ätit något idag, toppen. Appropå det väger jag nu 54,5 kg (Yey!) :-) :-)




2 veckor sen

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hur lång är du? Vilken vikt vill du komma ner till?

Kram

2011-02-11 @ 18:57:13
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag är 167 cm kort och just nu bryr jag mig inte, bara det går neråt.

2011-02-11 @ 19:34:41
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Martina

Gumman, inställningen "jag bryr mig inte, bara det går neråt" verkar inte så sund just nu.

Du orkar mer om du äter. Att ligga på gränsen till undervikt tär på de inre organen.

2011-02-11 @ 19:55:26
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Anonym

mmm...groggen kan du behöva. men inte viktnedgången. hejda dig där. du måste äta o hålla dig i form. för din skull o killarnas.

2011-02-11 @ 20:19:22
Postat av: Sodapop

Du är jättefin!!! Duktig som fixar allt oxå som barn, hem, skola och dessutom alla sjukbestyr!

Ta inte åt dej nåt annat....du e skitbra! Önskar jag hade hälften av din energi och beslutsamhet.

Kram

2011-02-11 @ 20:39:37
Postat av: Elli

Om du prompt vill gå ner i vikt, bör du göra det på rätt sätt, genom att äta rätt sorts mat. Vet inte vad du använder dig av för "metod", men tänker på att du skriver att du inte ätit något..

Jag tycker din vikt låter bra till din längd annars... Ville egentligen bara skriva att du har ett otroligt vackert ansikte :)

2011-02-11 @ 20:52:43


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback