Ännu en fredag

Morron morron :-)

Elmer hade 38,9 som morgontemp så ja, det ser ut som om jag kommer missa ÄNNU en fredag i skolan :-( vill inte! Kan inte ens komma på någon barnvakt. Hade det varit Alvin kanske kanske han hade kunnat följa med, men en ettåring är värre det.

Jag ska ha Filosofi A och Religion B som jag inte vill missa och sen är det Engelska C men den känns lugnare med för jag har skött mig så bra hittills :-P visserligen missat någon lektion men när jag väl är där går det väldigt bra om jag får säga det själv :-P

Nu blir det 5 koppar kaffe och vakna till lite ;-)

Ojoj jobbar på magsår här... blivit minst 8 koppar kaffe varje dag den här veckan + ätit en anings för lite *erkänner*. Men så har jag också gått ner till 55 kilo så det gör inget :-D Göttans!

Senare i bloggen:

* Bild på overallen som ska säljas
* TÄVLING ev. TävlingAR för jag har 2 på G som jag inte hunnit/orkat lägga upp  :-)

Kommentarer
Postat av: Fiona

Visst är det overallen i det översta inlägget här du har till salu nu?http://beckahbitch.blogg.se/category/shoppat.html



Den är verkligen såå snygg!

Har du lust att ge lite mått på den?

2011-02-11 @ 11:22:15
URL: http://medlivochlust.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback