Elmer Elmer...

Undrar hur länge det kommer dröja innan man blir trodd...





Det här hittade jag i Elmers hårbotten idag. Skorv. Han har ALDRIG haft skorv. Jo ...när han var nyfödd hade han LCH i hårbotten och det ser ut precis som skorv. Sen dess aldrig och jag kollar ofta och noga just EFTERSOM skorv är ett av de allra mest klassiska tecknen på LCH (kolla gärna varenda informationssida på vartenda språk så kommer ni få läsa just detta på samtliga av dem).

Sååå nu vill jag att någon räknar ut oddsen för att ett 23 månader gammalt barn (som föddes med LCH) som aldrig haft skorv (förutom LCH-skorv för 23 månader sedan) plötsligt skulle få skorv och att det inte är LCH utan just bara det - vanlig skorv.

Meddela mig siffrorna snarast tack.

Förövrigt så har han nu återigen fått prickar över höfterna. Dessutom har han ett nytt konstigt utslag/fläck/what ever (något rött iaf) på ena skuldran.

Kommentarer
Postat av: thile

Noen må ta tak i dette! Hvorfor må alt være så jobbig for deg og Elmer?

Vennen min, jeg er så ulykkelig for din skyld.håper det

hjelper litt du vet, jeg tenker på deg og lille hjertet♥♥♥

2011-08-08 @ 21:54:26
Postat av: maria

men gumman :(

jag ber att ni ska få bli trodda snart!

det är ju inte liksom bara en sak utan massor!

håller tummen för er o skickar mina tankar <3

2011-08-09 @ 06:51:49
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Linda w L2K - Från botten till toppen...

Önskar så att jag kunde ge dig svar på alla frågor... Och en stor styrkande bamsekram!!!

<3 <3 <3

2011-08-09 @ 10:48:13
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: Elin i Malmö

Usch då :-(

När var det ni skulle få komma till Gbg?

2011-08-09 @ 14:21:29
Postat av: Stina

Men nu får de ju hjälpa er! Han kan ju inte må bra av allt detta, lilla gubben... Kämpa på! Kram!

2011-08-09 @ 15:09:40
URL: http://Fladdor.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Vi har inte fått ngn kallelse till Gbg än så jag vet inte exakt när men läkaren i Borås som skickade remissen hade pratat med Gbg och det skulle bli om typ en månad.

2011-08-09 @ 16:14:36
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Mizca

Jag tror du redan räknat ut att det inte kan vara det, men samtidigt som jag ville lämna en kommentar med en kram till dig (er) så ville jag ändå skriva - psoresis?



Stor kram!

(Vill också tillägga att jag saknar dina grabbar nu när jag inte längre jobbar på deras dagis)

2011-08-09 @ 17:49:27
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Kaiza

Nej fy!! Vem är det som inte tror att det är aktivt? Håller tummarna för att ni snart får en tid.

2011-08-09 @ 21:25:24
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Just nu verkar jag vara ensam om att tro på mig tyvärr. Men vi får väl se vad Elmers ansvarige läkare tycker när han kommer tillbaka från sin semester och sen vad Göteborg tycker. Har mailat några av experterna i världen också men inte fått svar än.

2011-08-09 @ 21:58:05
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback