Love is in the air :-))

GOOOODMORGON VÄRLDEN!!! :-D

Idag blir en bra dag, det känner jag i hela kroppen :-) livet leker, hoppla :-)

För er som inte märkt det så har kommentarsfunktionen fått tillbaka sin godkänna-funktion så det är ganska meningslöst att skriva skit. Vik hädan you evil nasty morons med andra ord. Som jag sagt förr, my live is a sitcom and you are NOT invited ;-) God is sober today for a change :-)) Kommer inte släppa igenom NÅGOT negativt, elakt, surt, icke uppmuntrande, skvaller osv. Ingen skit överhuvudtaget. Lite småtjafs igår med en jag känner som kom in och skulle döma mig och mitt liv hahaha huuumor. Någon vars liv är typ det mest patetiska ever vilket jag svarade.

Någon skrev idag att alla har RÄTT att uttrycka sin åsikt om mig (borttagen kommentar).
Re-he-heeelly? (Jim Carrey) :-D sen NÄR blev det en RÄTTIGHET? Det är ju så dumt skrivet att jag garvar läppen av mig. INGEN har RÄTT att skriva ett jävla någe här utom JAG. Åsikter från resten av världen släpper JAG igenom HELT efter MITT tycke och MIN smak :-)

Nog sagt om den saken.

Fullt upp idag vilket känns underbart, leva, gå framåt i livet. Happy happy Beckah. Jag älskar att vara MIG igen (tror familj och vänner också föredrar den här versionen *s* och drar en lättnadens suck) och nu JÄVLAR tänker jag hålla emot med hela min kropp och själ för att ALDRIG NÅGONSIN trilla ner i en depressionsperiod igen. ALDRIG! Kanske kanske har jag nu nått verksam dos på min Lamictal (Lamotrigin). Synd bara att jag inte hade det när HON betedde sig som hon gjorde, något jag ALDRIG kommer glömma eller förlåta. Jobbigt att älska någon som jag för alltid tvingas tycka varit svinig men så får det vara.

I morse kom mina små bebisar hem, la sig och somnade hahaha. Kvart över 8 vaknade Elmer och väckte mig och sen väckte Alvin mig (edit: what? menar att jag väckte Alvin). Eh ...försöka hitta lite frukost? Inget jag hade hemma en massa när det inte varit några barn här och jag inte äter frukost men det gick :-) en liter yoghurt och lite Havrefras hittade jag och välling. Vilken tur (de ska egentligen till dagis 07:45 och äta där alltså om någon undrar).

Nej nu har jag tid att skriva längre, måste sätta fart - livet väntar! :-))

Ha en underbar dag alla, även ni surf*ttor, ni kan behöva det så ni slipper skriva skit en stund ;-)


 


Kommentarer
Postat av: Andrea

Man blir så glad att läsa <3



Ingen bra dag för mig själv men jag får försöka smittas av din entusiasm ;-)

2011-04-26 @ 10:35:20
Postat av: st

Hoppas du får en underbar dag <3

2011-04-26 @ 10:35:41
Postat av: LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Våra svängar går helt tvärt emot. När du är uppe är jag nere och tvärt om.

2011-04-26 @ 10:40:21
URL: http://www.lilith.se
Postat av: Linda W -L2K-

Åh vad härligt att läsa!!! Underbart att du hittat tillbaka!!!

2011-04-26 @ 10:44:30
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: Ida

Så kul att komma till en glad blogg idag! :)



Kram kram

2011-04-26 @ 10:46:13
Postat av: Fenomena

Vad härligt Beckah! Skönt att höra att du är tillbaka.

2011-04-26 @ 11:15:56
Postat av: Kimme

Njut av sommaren, dina barn o bara livet!You Go girl ;-)

2011-04-26 @ 11:38:00
Postat av: Linda

vad härligt Beckah!!!!

kram

2011-04-26 @ 11:53:06
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: thile

Puss o kram på deg vennen - underbart!



Varm klem

2011-04-26 @ 13:43:19
Postat av: "gittan"

Hej,guud va härligt me personer som sticker ut,du är ju helt underbar,hitta din blogg av en slump,kommer följa dig,är lite som du..:)men jag kan ju nästa aldrig låta bli att svara på sjuka kommentarer...helt klart ingen annan bestämmer..över vad man skriver!!!Hoppas du får en bra dag/kväll :))

2011-04-26 @ 14:39:41
URL: http://uskansvarld.blogg.se/
Postat av: Karin

Va härligt att läsa!

Hoppas du har en undebar dag!

2011-04-26 @ 16:03:08
URL: http://liamojag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tycker det är bra att du måste godkänna alla kommentarer, så slipper du diskutera allt skitsnack. Jag har följt din blogg ett tag och det är väldigt kul att höra att du mår bättre igen. Det är kul att läsa en glad blogg om livet och solbrända barn.

2011-04-27 @ 11:13:33
Postat av: P

Förstår inte varför människor måste skicka elaka kommentarer...läs inte om det som skrivs stör dig! Sålla på och skit i alla som vet bättre och gärna talar om det för alla andra!!



Och så skönt om du fått bra dos Lamictal! Min dotter äter samma medicin och det tog ett tag innan de fått in rätt dos. Hon har mått bra nu i ett halvår och hoppas att det ska fortsätta så!!

2011-04-28 @ 11:27:43
Postat av: Mathilda

gud va glad jag blir när man läser att du är på bra humör..skönt att allt vänt..:)

2011-04-28 @ 21:24:12
URL: http://mathildahanssen.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback