Underbar dag precis som förutspått :-)

Jag har haft en sååååå braaaa dag :-D jag hade rätt ...som alltid hehehe

Förutom att jag mått alldeles förträffligt och att det varit SOOOL så har jag även gjort roligheter och fått några VÄLDIGT trevliga telefonsamtal och ringt runt lite om en massa annat som känns bra att ha undanstökat *lättnad*.

Nu är kvällen fullspäckad haha ojoj efter en veckas lov har jag inte så mycket som tittat på en skolbok *Oooops* hur ska det här gå? Nej, låt oss vara ärliga - det kommer inte gå :-) tur jag ska iväg till Borås imorgon på viktigheter så jag kan köpa mig en extra dag på så vis ;-)

Hihihihihihi *sprallig* Det ÄR okej att vara strax under 30 år och göra hopplasteg va? Hoppas det mouahahaha annars har jag skämt ut mig nu igen :-))  *fniss*

Trallalaaaa oj så mycket vettig TEXT jag lyckas producera ;-) säger HEJ sålänge istället :-)



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag är över 30 och hopplar på bra ibland, klart det är ok! Fler folk borde helt enkelt hoppla, vi får starta en trend =)

2011-04-27 @ 10:33:56


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback