Ligga, är det att tänka på? (raggningsreplik).

Det trillade in en kommentar till inlägget 18 av bilderna från i söndags *skratt*





Really? Fan vilken kass fantasi! Kan vi inte knulla i skoteroverall istället?

Kan man få se brösten? Ja alltså, jag vet inte om du missat det, men jag har inga :-) men visst kan du få se mig utan BH. Du behöver bara bli tjej först och ha en så underbar personlighet att jag faller för dig (vilket är jävligt svårt då den platsen är extremt upptagen) och sen behöver du bara vara ihop med mig typ en månad eller två. Sen så :-)

***

Godmorgon världen :-D Idag blir en bra dag!

Vad är klockan?? (internt skämt! en kram utlovas till första som kommenterar med rätt svar på frågan *s*).

Soooolen fortsätter att skina på vårt lilla getto, a.k.a. Rövberg, även denna dag :-) Vad hitta på idag då? Ja det återstår att se. Antagligen en tur till Gråsa gården och hälsa på någon sis.

Ha det gott folks :-)


Puss <3


Edit:
Angående plåtningen då...

Ledsen om någon trodde något annat men 99% av tiden såg det snarare ut så här:





När jag skrivit att jag tycker det är kul med plåtningar ...asså ni trodde väl inte på allvar att jag menade typ kyssandet och kladdandet? Hahaha :-) det var sekunder -ta bild- sluta och istället vara normal eller skratta sen plåta någon sekund igen. Välkommen till verkligheten bakom bilder ;-)


Bilderna nedan och bilden ovan är tagna typ inom samma 2 minuter:




Kommentarer
Postat av: qat

Klockan är en tidsmaskin i den bemärkelse att den mäter tiden. Dock så är tid extremt subtilt och ens egen upplevelse av den behöver nödvändigtvis inte stämma överens med klockan. :)



Med det sagt: extremt komisk kommentar du fick där. Jag förutsätter att människan skämtade eftersom det väl är i princip omöjligt att vara så fläng att det skulle kunna vara allvar?! ;)

2011-04-30 @ 10:06:27
URL: http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se
Postat av: MansonDust

Haha, knulla nakna! Det var nåt nytt, aldrig hört talas om.

2011-04-30 @ 10:39:27
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ELLER HUR? Vad fan är det för nytt kinky snusk?? Hua.

2011-04-30 @ 10:43:49
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Kicki (storasyster)

LÖÖÖÖÖÖÖRDAG!!

2011-04-30 @ 11:16:35
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Yes! :-D hahaha kram till storasyster :-))

2011-04-30 @ 11:20:54
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: MansonDust

Btw, jättebra artikel i VR! Fin bild & bra sagt, blev jätteglad av att se den. :) Är sjukt trött på alla kändisar som ser ut som innan på väg hem från BB.

2011-04-30 @ 12:05:42
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: Christer Romson Lande

Jag brukar svara ungefär som qat: en apparat som man mäter tiden med. Men rätt svar var det "Lööördag!", alltså?

2011-04-30 @ 12:57:09
Postat av: Sandra

Klockan är en liten manick som säger, tick tack tock, tick tack tock (Pippi Långstrump)

2011-04-30 @ 16:59:11
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: sandra

vill se brösten skit i att du inte har några men visa dom du har

2011-05-11 @ 12:56:44


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback