Ingen Stilnoct

Men vilket jäkla tjatter! Men som sagt, fortsätt ni, det är väldigt underhållande :-)

Hur som helst har jag varit och hämtat ut ÄNNU mer piller idag, tänka sig ;-) På Öppenpsyks möte idag beslutades att jag äntligen skulle få Lyrica redan idag och slippa vänta till tisdag. Eftersom den även hjälper till med sömnen om man har tur så avvaktar vi med Stilnoct så fortsätter jag med Atarax istället. Alla nöjda och glada nu? :-)


Morgon:
* 2 x 50 mg Lamictal (Lamotrigin)
* 3 x 100 mg Lamictal (Dvs totalt 400 mg Lamictal uppdelat på 5 tabletter just nu, detta ska ändras till 2 x 200 mg.)
* 1 x 10 mg Oxascand
* 2 x 25 mg Atarax
* 1 x 100 mg Duroferon
* 1 x 500 mg Alvedon
* 1 x 50 mg Lyrica

Middag:
* 1 x 10 mg Oxascand
* 2 x 25 mg Atarax
* 1 x 500 mg Alvedon (bara ibland)

Kväll:
* 1 x 10 mg Oxascand
* 2 x 25 mg Atarax
* 1 x 100 mg Duroferon
* 1 x 50 mg Lyrica

Till natten:
* 2 x 25 mg Atarax


Nu ska jag hämta mina barn på dagis :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica Jönsson

Bara undrar varför du känner sånt enormt behov av att visa oss hur många piller du tar? Det är väl din ensak? Du vet att folk skriver dumma kommentarer och ändå spär du på det. Hoppas tabletten ska vara bra iaf.

2011-04-13 @ 16:07:59
URL: http://jessicavarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neeeeej! Ska DU hämta barnen?!?!

Vansinne!

2011-04-13 @ 16:18:00
Postat av: Anonym

Säger det inge: Du kommer aldrig att få till att jobba som ssk, om du nu ens klarar av utbildningen. Och det är inte bara för dina psykiska problem.

2011-04-13 @ 16:19:23
Postat av: Anna

Tycker att det är ruskigt FEGT att lämna alla dessa vidriga kommentarer utan att ens ange ett namn!!!!!! Ni beter er precis lika, om inte mer, illa som ni påstår att Beckah gör!!! Sandlådenivå är vad det sjunkit till!!!



Fy skäms på er era fega skitar!!!

2011-04-13 @ 16:36:19
URL: http://www.imloved.se
Postat av: Anonym

Skulle aldrig lämna ut mitt namn här , väljer att vara anonym ! Sitter ju och kommenterar en psyk sjuk människas blogg . Gud vet vad hon skulle hitta på om hon visste vart min brevlåda bor :-D

2011-04-13 @ 16:47:57
Postat av: donna

älskar att läsa alla kommentarer!



2011-04-13 @ 17:00:59
Postat av: Elin *paraflaxen*

Hoppas medicinerna kommer hjälpa dig på bästa sätt!

2011-04-13 @ 17:01:06
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Även om du är anonym så ser hon ditt IP och skulle lätt kunna lista ut var du bor... Gör om, gör rätt. Undrar just vem som är mest psyksjuk.

2011-04-13 @ 17:01:54
URL: http://www.lilith.se
Postat av: maria

käkade lyrica förra året. börja ta en ikväll o ta den på kvällarna. man blir som en zombie första dagarna. jag ahr aldrig varit så "borta" som ja blev första dagen o då tog jag den på natten

2011-04-13 @ 17:02:07
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Anna

Fortfarande FEGT och löjligt... Men ös ur dig bara... Tänker inte lägga mer energi på dig och likasinnande ni gör bort er så bra själva. Ni visar ingen omtanke och inga försök till hjälp. Ni bara sparkar på en som redan ligger ner och gottar er åt det! Vidrigt!

2011-04-13 @ 17:03:51
Postat av: Anonym

ojj se till och få något för magen oxå.... du kanske kommer bli en aningens förstoppad.

hoppas du blir frisk snart så du kan ut o skutta omkring o skratta o mysa med kidzen i sommar :)

2011-04-13 @ 17:30:28
Postat av: Elenor

Håller med dig donna :) rätt underhållande med alla (dumma) kommentarer

2011-04-13 @ 17:31:01
Postat av: Stina

undra hur din lever kommer att se ut?!

2011-04-13 @ 17:31:37
Postat av: Fia

Jag vill inte vara den som är den men chansen är rätt stor att ni lämnar efter er era ip-adresser. Så det spelar inte så stor roll om ni inte har namn eller länkar.



I vilket fall som helst tycker jag att du verkar vara en stark person ändå. Att må dåligt är inte lätt, även utan funktionshinder. Jag är just nu i en period av ångest och mår väl inte så bra. Har efterfrågat ångestdämpande men de säger att inget finns att ta vid behov så jag får lida istället, eller städa som jag gjort den här veckan. Jag kallar det för ångest-städa så nu har jag det ångest-rent här hemma...



Jag har det dock antagligen inte lika illa som du. Jag är än så länge inte i nån fas där jag ibland önskar livet av mig.



Jag håller på dig och hoppas att du tar dig ur det här värsta och att livet blir lite uppåt igen snart.

2011-04-13 @ 17:35:04
URL: http://lusth.org
Postat av: Sandra

Du väljer vad du skriver och jag tror absolut inte att du skulle vara en dålig ssk. Men idag googlar många arbetsgivare de som söker jobb... Tänk på vad du skriver.

2011-04-13 @ 23:05:49
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jo jag vet att det finns risk att jag blir googlad av en arbetsgivare men SSK-utbildningen innehåller en mycket stor del praktik, att man faktiskt jobvbar, har tider, sköter om patienter. Man får möjligheten att VISA hur kompetent man är vilket är ett plus. Sen kommer jag utan problem få sommarjobb inom vård (tex äldreomsorgen) och få referenser därifrån.



När det gäller BM-utbildnigen så måste man ha jobbat som syrra i minst 12 månader innan man får gå den. har man jobbat 12 månader kan man ju klart säga att man klarar av den typen av yrke.



Jag är inte orolig alls. kan förstå andras funderingar. När jag var en stökig 15-årig snorunge blev jag gravid. jag var inte alls bekymrad, jag visste att jag skulle bli en kanonmamma. Jag fick rätt. Men nu i efterhand kan jag absolut förstå varför alla tänkte "det här kommer ALDRIG gå" :-) lite så är det med det här också. Folk ser att jag är sjuk, äter mediciner. Men som sagt, med rätt mediciner i rätt kombination och i rätt dos kommer jag att kunna fungera som andra och klara av saker precis som andra. Sen ska mna inte glömma att jag redan klarat av snart 29 år utan mediciner och kämpat hela livet.



Jag fixar detta! :-)

2011-04-13 @ 23:12:17
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sandra

Vet inte varför min kommentar försvann? Men B, tänk på att arbetsgivare googlar arbetssökande..

2011-04-13 @ 23:16:57
Postat av: Sandra

Nähe, den försvann tydligen inte ;) Min dator som inte riktigt hänger med.



2011-04-13 @ 23:17:33
Postat av: Sandra

Tummen upp för din attityd! Den borde alla ha :)

2011-04-13 @ 23:22:50
Postat av: Anonym

"Sen kommer jag utan problem få sommarjobb inom vård (tex äldreomsorgen) och få referenser därifrån."



Var inte så säker på det...

Spelar ingen roll att man gör praktik, arbetsgviare kollar upp en ändå.

2011-04-13 @ 23:35:58
Postat av: Anonym

det va ett jävla pillersnack på dig.. har u inget annat vettigt att berätta om?

2011-04-19 @ 20:22:50


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback