Mina födelsedagspresenter :-)

Förrutom nära 200 grattis på Facebook (!) och alla grattis i bloggen och via mail så fick jag även ett SMS av min mamma med ett grattis (på rätt dag till och med) och så fick jag lite presenter :-)

Mina systrar Kicki, Angi och Suss gav mig ett gulligt mammasmycke till mitt armband redan i lördags på Elmers kalas och sen på söndagen när M haft barnen kom han hit med McDonk-mat och en present från barnen :-) en mugg i den perfekta kaffemuggsformen. Jag har haft en förrut i precis den här formen som det stor Världens bästa syster på men den har gått sönder och jag har verkligen saknat världens bästa kopp :-)

Dagen efter var det min födelsedag och jag var hemma med Ellebellen. Barnens farmor, alltså M's mamma kom förbi med en present :-) ett presentkort på massage!

Jag gav mig själv en fin present också :-) en Sony Ericsson XPERIA X10 MINI PRO.


Tack till alla gulliga människor för att ni uppmärksammat min födelsedag <3









Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott! Minns inte om jag grattade dig på FB. Fina presenter du fick. :)

2010-09-09 @ 09:50:36
URL: http://ettvitthem.blogspot.com
Postat av: Himmelohelvete

Vilka fina och bra presenter!



=)



kram

2010-09-09 @ 09:51:17
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Nu blir jag nojig, grattade jag dig? :-p Annars Grattis i efterskott :-)

2010-09-09 @ 10:03:43
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott!! Bara en tanke här som jag kom på...gällande Elmers mun..ser inte de lite ut som när man varit hos tandläkaren och fått bedövning? Halva munnen blir ju lite sne på den sidan där bedövningen tagit. Nu vill jag inte oroa dig eller nåt, för det behöver du inte. Men jag var hos tandläkaren och såg en man som fått bedövning och det såg ju lite ut sådär :S

Nu vet jag att du sagt att du ska låta det vara men...va en tanke bara.

2010-09-09 @ 10:06:18
Postat av: Anneli

GRATTIS BEACKAH!!!!

2010-09-09 @ 11:38:16
Postat av: Anonym

Det är ju konstigt att du helt plötsligt har råd att köpa en sån dyr mobil till dig själv när du inte ens kunde lägga 200 - 300 kr till en bet beg tv när den du hade gick sönder.

2010-09-09 @ 15:49:05
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

När har jag någonsin påstått att jag inte hade råd med en ny TV? Förstår inte alls vad du menar.

2010-09-09 @ 16:17:11
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Amanda & Oscar

Grattis i efterskott!!!!!

2010-09-09 @ 17:18:35
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Linda S

Nej men gud Beckah! Blev du gratulerad och fick presenter när du fyllde år?!?! Jag trodde att eftersom du inte visat några presenter (innan nu då såklart) så fick du nog inga, och inga gratulationer eller nåt aaaalls.... Staaackars Beckah har ja tänkt. =P ;)



Förlåt... kunde inte låta bli efter den DUMMA kommentaren om Victor.

2010-09-09 @ 19:41:49
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Linda: :-D haha

2010-09-09 @ 19:58:33
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback