Lindex-shopping

Följde med syster S igår en sväng till Kinna. Vi skulle egentligen bara äta lunch på McDonalds men det blev en snabbis till Lindex också. Jag brukar alltid gå direkt till barnavdelningen men stannade till och handlade kläder till mig själv också för ovanlighetens skull :-)

Victor behövde inget för tillfället, iallafall inget från Lindex så det blev bara till smågrabbarna på barnavdelningen. Jag ville ha något färgglatt som matchar ihop som de kan ha på dagisfotograferingen. Jag ska se om jag hittar något till Victors skolfotografering också fast på nätet. Annars har han massor av fint redan.

Hur som helst. Här kommer gårdagens shopping:


Jeans och tröja till Alvin i 104. Tror Jeansen kostade 199 kr och tröjan 79;50 kr
Tröja och velourbyxor till Elmer i strl 86. Tröjan ingår i "tag 3 bet. 2" mden jag köpte bara 1 så den kostade nog 79;50 kr och byxorna kostade 129 kr.


Body i strl 86 för 79;50 kr till Elmer. Kom att tänka på "Duns" när jag såg den. Strumpor till Alvin på rea 10 kr/par.


Blus/klänning/tunika något åt det hållet :-) 349 kr men specialerbjudande nu så de var nedsatta till halva priset och kostade alltså 349 kr tillsammans istället. Strl 36 och naturligtvis till mamman då ;-) 


Till mig: Leggings som tappade några pluttar redan i första tvätten (tvättade enligt tvättrådet) i strl M för 249 kr, benvärmare och varma strumpbyxor för 129 kr/st (tror jag) 2 st 2-pack strumpor på rea för 19;50/2-pack.


Kommentarer
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

åh en massa finfint

2010-09-25 @ 18:16:13
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: thile

Fine klær til dine to yngste.

Gillar tunikane!!! Str. 36?? Oh, hva bra!! Tummen opp!



Klem fra meg

2010-09-25 @ 18:22:44
Postat av: Ulrika

Svampbodyn till Elmer var ju bara för underbar:).

Gillar verkligen den kortärmade tunikan till dig också.

Storlek 36... vad du är duktig:)!!!!!

2010-09-25 @ 22:04:35
Postat av: Charlotte

vad kul, jag har också trivts så himla bra med att färgmatcha på dagisfotograferingen =) Men nu har jag (tillfälligtvis i och för sig) bara ett barn där och på skolan är det ju each child for itself som gäller. Men de kommer ändå att färgmatcha - blir ju fotomontage till mormor och faster och så vidare =)

2010-09-25 @ 22:59:45
URL: http://ansgarssyskon.se
Postat av: Mia

Så fint =) Den bodyn köpte jag till lilleman =) Det finns mycket fint på Lindex. De har iaf lite färg på sina kläder :)

Kram

2010-09-25 @ 23:41:44
Postat av: Maria - Mamma till två

Känner igen det där med att gå direkt till barnavdelningen, har knappt sett de andra avdelningarna inne på lindex, kappahl eller Hm faktiskt =/



Jätte fina kläder =)

2010-09-26 @ 07:55:43
URL: http://o0misa0o.blogg.se/
Postat av: Kaiza

Prova att tvätta legginsen i tvättpåse. Eller det kanske var det som var tvättrådet?

2010-09-26 @ 11:14:00
Postat av: madeleine

Vilken kanonfin shopping!! Snygga tunikor oxå ;-)

2010-09-28 @ 08:06:51
URL: http://muppsan.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback