Håll tummarna

Pratat med en av de gulliga sköterskorna på Barndagvården i Borås. De har inte fått posten ännu idag men hon ska hålla koll så OM provsvaret kommer idag och OM Elmers läkare kommer upp till BDV mer idag och OM hon har tid att kolla svaret och ringa mig idag så får jag provsvaret idag. Många OM alltså. Annars gäller samma sak fast imorgon. Kanske kanske med andra ord...

Jag hoppas hoppas hoppas jag får svaret innan helgen!!! Vill inte vänta mer nu!

Håll tummarna!

Fast det bara måste ju vara LCH, eller? Min enda fundering är att tänk om just DEN provbiten de tog på hans höft är missvisande? haha ja jag vet, det låter dumt. Vet inte hur det där funkar egentligen men ja... jag menar att tänk om det inte är typiskt LCH-utseende när de tittar på den biten men att det ändå är LCH? Någon som fattar vad jag menar ens? hudläkaren skar ju ut en liten hudbit precis där han hade en röd prick men tänk om det blev ett dåligt prov. Äh, jag vet inte.

Mest förvånande skulle det väl vara om provet visar något helt annat. Alltså varken LCH eller "ingenting" utan någon helt annan diagnos. Eller nej just ja, detta är ju Elmer så nej, det skulle inte alls vara förvånande förresten...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skickas inte svaret elektroniskt??

2010-09-30 @ 20:20:56
Postat av: NoScarlett

Klart vi håller alla tummar och tår!!!

2010-09-30 @ 22:50:51
URL: http://noscarlett.devote.se
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Haha, va komiskt att dom verkar följa samma kurva! Hur mycket väger Elmer nu och hur lång är han?

2010-10-01 @ 09:03:20
URL: http://lutzia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Slå näven i bordet beckah: Din son är prickig och du skall ha svar!!!

2010-10-01 @ 10:15:09


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback