Glassig efterrätt :-)

mms_img64615 (MMS)

Glassig efterrätt :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Elmer! Din förmåga att leva livet har fångat mig från första stund.

Särskilt älskat var fotot där du skulle klättrat upp på förnsterbänken om inte mamma ertappat dig. Din min, Elmer, är oefterhärmlig.

Jo Elmer. Din födelsedagspresent - rosa kånken mini - är försenad. Jag fick aldrig tid att åka till Naturkompaniet och köpa det i veckan.

I morgon postar jag det.



Du är ett härligt barn.

Du skall ha ett härligt liv.



Mjao. Varför får inte din storebror samma uppmärksamhet av mig? Jo Alvin ÄR härlig!



Men DU, Elmer, är en kämpe både med och utan prickar.



Hälsar en anonym extrafarmor.

2010-09-12 @ 20:23:00
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Åh så gulligt sagt :-) Elmer tackar :-)

2010-09-12 @ 21:04:04
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Pernilla

ÅÅå när jag såg denna bild men Elmers syskon bakom kom jag och tänka på när du tog dem.. var det 2 års kort eller 1 års kort:)?



Iså fall om det är ett år, har du börjat fota lille Elmer inför det? :D

2010-09-12 @ 22:19:32
URL: http://bampi.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Det är ettårsbilderna i bakgrunden :-) jag ska fota Elmer snarast möjliga för detta ja :-) fast Victor var precis 12 månader och Alvin var 13 månader. Elmer blir väl 12,5 månad ;-)

2010-09-12 @ 22:25:58
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Pernilla

KUL:) Ser fram emot uppdatering om det i bloggen :)

2010-09-12 @ 22:30:41
URL: http://bampi.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback