Försöka komma ikapp...

Shit vad man kommer efter med allt när man bor i sängen en vecka. Inte kul att ta tag i faktiskt. Tvätthögen är ett skämt trots att jag redan hunnit med flera tvättar nu i helgen. Jag hade ju en del små projekt också sen innan att ta tag i så det finns VERKLIGEN att göra här hemma.

Samtidigt så ligger jag ju långt efter i en massa skolarbete också. Önskar det kunde vara höstlov nu till veckan istället så jag kunnat få en chans att komma ikapp men det är ju långt till lovet tyvärr.

Vi får väl se hur jag lyckas reda ut det hela, måste få någon ordning på livet här. Idag ska jag dammsuga, diska, fortsätta med tvätten och gå igenom skolbiten. Kolla på alla ämnens planeringar och se vad jag missat och försöka få ihop något schema för hur jag ska läsa ikapp mig.

Det får bli stenhårt pluggande nu, inget trams. En nackdel är att jag pluggar själv jämt. Syster S går också i skola nu på Komvux där jag går men hon går omvårdnad så de går ju i en klass och hon har ju ett par stycken som hon pluggar tillsammans med. Det blir ju lite lättare när man hjälper och peppar varandra. Blir lite mer tvång när man bestämmer tid att plugga tillsammans.

Nepp här har inte jag tid att sitta så nu säger jag hej för stunden :-)

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Alla vet att du klarar det, du är en kämpe!

Lycka till med dina studier..

2010-09-26 @ 14:07:19
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Jag känner detsamma, pluggar på distans och har så svårt för att ta tag i pluggandet när jag halkat efter lite. Som tur är jobbar jag med en annan tjej som pluggar distans som mig men det är kanske bara en gång var annan var tredje vecka vi jobbar ihop.

2010-09-26 @ 19:08:36
URL: http://neccin.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback