Elmers ettårskalas!




Idag har vi alltså hållt kalas för lille Bellenbus <3 :-)

Tack till alla som kom, tack till alla som grattat Elmer på nätet och tack till alla som spridit texten om Histiocytos och/eller bilderna. Ni är underbara <3

Kalaset hölls i kvarterslokalen och det blev ett helt gäng tillslut nu när vi hade gemensamt kalas trots allt ;-)

Elmer, Alvin, Victor och Jag, barnens pappa, farmor, farfar, faster med sambo, 2 kusiner på pappas sida och 4 kusiner på min sida och tre mostrar. Sen kom även Elmers bästis Alex med mamma :-)

Barnens farmor hade dessutom med sig två hundbebisar från sin uppfödning, från Rowibu's. Sååå superfina Amrisar och hon äger båda föräldrarna och här snackar vi ordentligt fina utställningshundar med värstingstamtavlor ;-) blev en massa valpbilder bland kalasbilderna, var ju tvungen att passa på att fota sötnosarna.

Mängder av bilder från kalaset finns på Facebook i DET HÄR albumet. Kika gärna in, sidan är öppen för alla.

Här kommer annars ett par bilder:







Kommentarer
Postat av: Johanna

Han såg ut att trivas iaf. =) Grattis i efterskott!

2010-09-05 @ 09:18:50
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: Sofie

ser ut som det var ett härligt kalas, och vilka fina små valpar

2010-09-05 @ 10:15:06
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: Trollis

Finaste gossen! Underbara foton! Hoppas du får en bra dag i morgon oxå Beckah! På din speciella dag!

Förresten, onsdag, ska jag till Borås efter jobbet med kollegor och fixa naglarna. Första gången för mig. Ska bli kul!

2010-09-05 @ 10:49:47
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Anneli

Grattis lilla gullunge Elmer!

Han är så ljuvlig och alltid så härligt busigt glad på bilder!! Underbart att det blev ett fint kalas för Elmer där alla kunde vara med och samsas!



Jag tycker att du gör ett storartat jobb som mamma Beackah! Syns på dina barn! Jättefina alla tre!



P.s en liten fråga, kanske har du redan bloggat och haft det som dagens outfit, men jag undrar vad du har köpt Elmer's fina födelsedagskläder han har på sig på kalaset? Har själv en liten gosse på 1 år och jag är urless på att pojkar endast skall ha "pojkfärger".



Skulle bli jätteglad om du kunde ge lite info om vart jag kunde handla byxorna och tröjan, samt vad det kostar och om de är normal storlek på kläderna? Jag är medveten om omgivningens reaktioner, att en del kommer att fråga mig då om det är en flicka jag har med tanke på färgerna. Men det bryr jag mig inte. Ursöta kläder i fina färger och varför får inte pojkar ha rosa enligt vissa? Det vill jag också vara med och ändra på!



Hälsningar

/Anneli

2010-09-05 @ 12:02:08
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack så mycket Anneli :-)



Kläderna är Alvins gamla så de är ett par år :-/ Byxorna är Anna Dahl design och tröjan är från Lindex.



<3

2010-09-05 @ 12:12:05
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Evelina

Hej!



Vet inte om du vet om detta, eller om det rentav är du som gjort den, men jag såg en bild på Elmer på facebook i en sån här "hur många barn får du i framtiden?".. Tror det är Elmer på bilden iaf, fast utan prickar isåfall.

Tänkte bara nämna det för dig, skickade mail men den fungerade visst inte..

2010-09-05 @ 15:24:31
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Veronica - mamma till Alfred, Elmer & Willy

Han ser ut att ha haft en super födelsedag!! :-)

2010-09-05 @ 15:35:05
URL: http://veronicamamman.blogspot.com
Postat av: thile

Fineste, charmiga Elmer, så snygga kleder =)

2010-09-05 @ 16:38:27
Postat av: Anonym

vårt lille hjerte, gullunge, så fine bilder!

<3

2010-09-05 @ 16:49:22
Postat av: madeleine

Grattis till finaste killen! <3 Hoppas ni haft en toppen dag!!! kram kram

2010-09-05 @ 17:22:24
URL: http://muppsan.com
Postat av: Niclas L

sv; Självfallet slipper du fraktpriset :)



Vart har du hittat dem för samma pris? Jag satt nämnligen och kikade igenom en bra stund och hittade en sida som hade för 380 + frakt, resten låg på över 499:-



Tyvärr missade jag Elmers kalas då jag var och jobbade! Men jag skickade med mina gratulationer med Johanna! Så jag hoppas att de nådde fram! :)

2010-09-05 @ 18:18:11
URL: http://nlstudio.blogg.se/
Postat av: Malla

Heeej! Jag har vart borta ett par dagar och inte hunnit kika in! Tack för "grattiset" till omslagstävlingen :D :D

Och stort grattis till Elmer på hans 1-årsdag!

Superfina bilder på dig och pojkarna lite längre ner.

Ha en fin kväll, kikar in bättre imorgon

Kram!

2010-09-05 @ 22:43:48
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Malin

Härligt att det blev ett lyckat kalas! Bara nyfiken, fick du tag på den rosa bilen till elmer? Kram

2010-09-05 @ 23:30:23
Postat av: Emma (ellen och jag på SB!)

Kanske helt OT=) Men var är tröjan inköpt?! den är ju underbar!

2010-09-06 @ 09:49:52
Postat av: Nicklasjennie

Very useful information. Thank you!

2012-01-09 @ 09:52:09
URL: http://nicklasjennie.blogoom.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback