Skola skola skola

SNÖSTORM ordentligt ute kan jag lova!

Nääästan så jag har lust att ta bilen bort till skolan nu när jag ska dit snart hahaha. Jag har Engelska och Svenska på schemat här idag. Jag missade ju TYVÄRR Engelskan igår eftersom sjukhusbesöket tog betydligt längre tid än väntat. Så jäkla surt! Vår grupp var så jäkla bra på grupparbetet och så får man inte ens vara med och glänsa sen ;-) mouahahaha men men, vår lärare vet ju att jag hade ett väldigt aktivt deltagande i själva arbetet även om jag nu inte var med och läste upp (hoppas L, som fick mina papper om jag inte skulle hinna vara med på lektionen, klarade av att läsa mina kråkfötter nu bara *s*). Jobbigt att ha missat förberedelsen inför nationella provet också. Hoppas det löser sig ändå. Ska prata med engelskaläraren idag om vad som hände igår och varför jag inte var med.

Svenskan går det desto bättre med måste jag säga. Toppbetyg på alla arbeten hittills och nu hade vi i uppgift att skriva en insändare och få med i lokala tidningen Markbladet. Jag tror faktiskt min kommer med imorgon, inte säker men tror verkligen det.

Ikväll är det spanska igen och i vanlig ordning har Beckah inte pluggat något alls. Går åt skogen med den där spanskan känner jag. Snart har vi prov med :-/ det jobbiga är att jag egentligen borde sitta hemma och plugga biologi istället, jag kommer få IG på biologiprovet bara för att jag missat så många lektioner. SKITTRÅKIGT för egentligen är det ett jätteintressant kapitel (Genetik och genteknik) men svårt när man inte har tid att plugga och missar en massa lektioner. Nåja, det beror ju till stor del att allt kring Elmer tar så mycket tid och ork så det får det vara värt. Bebisen går  först <3

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback