Pupplina!

Nej, det är verkligen inte jag som skrivit det där. Bra att du sa till och bra att du verkar ha känt på dig att det inte stämmer att jag skulle skriva en sådan sak.

Meddela mig gärna IP på den där kommentaren.

Jag försökte skriva det här hos dig men fick meddelandet "Bad Gateway" när jag klickade på skicka, det är anledningen till varför jag skriver det här istället (du lämnade ingen mailadress som jag kunde nå dig på).

För övriga som undrar så har någon efterbliven idiot skrivit en elak kommentar signerad med mitt namn i hennes blogg. Ni kan alla vara helt säkra på att jag aldrig skulle gå runt och skriva skit så om fler fått liknande kommentarer så är det inte jag.

Men jag tror att de flesta inser det ;-)

Till dig som går och skriver saker i mitt namn; dina mediciner är till för att ätas - ät dem, så du klarar att fungera som en normalfuntad människa. Ett tips i all välmening...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sånna sär det finns!

Postat av: Egomamma.se

Sorgligt när folk inte kan få vara sig själva utan blir kapade och utnyttjas till taskigheter. Hoppas att den som håller på inser sin dumhet och lägger ner. Skönt att ingen gjort en sån sak mot mig vad jag vet åtminstone..

2010-11-07 @ 13:07:25
URL: http://egomamma.se
Postat av: Martina

Nämen allvarligt talat?!

2010-11-07 @ 13:10:06
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Amakoie

Men guuuudars, det finns verkligen folk till allting. Låtsas skriva i ditt namn, då står man verkligen inte för vad man tänker själv. Suck!

2010-11-07 @ 15:41:48
Postat av: Lina

Ja jag märkte att det inte gick kommentera förut, drygt!!! IAf får jag fram att IP numret är från danmark.

2010-11-07 @ 19:22:19
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Jossan - 19 år och morsa till Jonte

Jahaaa.. Jag som trodde stenhårt att det var du som kommenterat att jag var en jävla f*tta, och en "äklig" gorilla;)



NOT. Så jävla töntigt, men jag fick mig ett gott skratt iaf. Undrar var det är för en liten sorglig figur som sysslar med detta!



Kram på dig

2010-11-08 @ 12:32:33
URL: http://josfiin.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, så det är inte bara jag som råkat ut för 'Beckahs vrede' ;oP

2010-11-08 @ 16:39:27
URL: http://pupplina.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback