Oral-B Vitality Sensitive Clean

Använder du eltandborste?

Jag har aldrig gjort det och har inte fattat själva grejen med att köpa en tandborste som kostar mer än vanliga tandborstar och dessutom låter en massa. Nu vet jag bättre haha :-) för ett tag sen införskaffades en Oral-B Vitality Sensitive Clean. Asså... den är verkligen hur bra som helst! Speciellt dyr är den inte heller och inte låter den så farligt. En laddning av batteriet håller länge och den är himla smidig. Blabla ja jag vet att jag låter som en reklamfilm på TV nu :-P men jag är lite smått frälst ;-)



Bild snodd från nätet, tror inte Svenska förpackningen såg ut så, minns inte.


Jag använder den till småkillarna också :-D det har sparat tid och så tycker de att det är roligare. Jag använder originalborthuvudet till dem och så har jag själv en sån här special:




Som tandborste och tandtråd i ett :-)


Barnen har den här som är till för känsliga munnar:



Kommentarer
Postat av: syster A

vill oxå ha har funderat i flera år men får aldrig tummen ur att skaffa....

2010-11-19 @ 08:48:34
Postat av: Anonym

Tror att det på apoteket finns barn-borstar från just oral B till barn. Lite mindre huvud så man kommer åt lättare=)



2010-11-19 @ 09:47:21
Postat av: Jenny

Japp, vi har såna till småkillarna som anonym menar. De är från Oral B, men barnvariant. Spelar fina melodier efter två minuter och är väldigt populära här hemma =)

2010-11-19 @ 10:37:48
URL: http://skruttensmamma.blogspot.com
Postat av: Frida H

De säljer barneltandborstar på typ ÖB nu tror jag. I söta och glada färger, lite mindre också :)

2010-11-20 @ 02:36:08
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback