Obehaglig bekräftelse...

Jag mailade McClain med en länk till Facebook-albumet med Elmers utslag...


Så här skrev jag:

Hi again!

Would you say this looks like LCH and that it's slowly getting worse each month?
http://www.facebook.com/album.php?aid=195086&id=680629561&l=2636dbce40

I would :-/


...och fick nu svar:


Yes it looks like LCH to me also.
Ken McClain MD


**


Elmer har förövrigt FEBER!

Han kom hem med 38,5 grader...

Prickar och fläckar och allt vad han nu har ser okej ut, det har inte blivit värre under dagen.

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Alfred, Elmer & Willy

Antar att du redan berättat för Elmers läkare vad experterna säger, men om inte så tycker jag du ska göra det. Om du har gjort det, vad säger läkaren om det?

2010-11-26 @ 18:00:47
URL: http://veronicamamman.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag meddelar alltid allt till Elmers läkare som experterna säger. just detta har hon inte hunnit få veta ännu och nu är det en hel helg i vägen.



Men nästa vecka ska han ju till barncancercentrum och jag kommer även att meddela onkologen då och han har också sett alla bilder på Elmer.

2010-11-26 @ 18:05:34
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Åsa

Åh, jag är så ledsen för er skull. Skickar så många styrkekramar jag kan! <3

2010-11-26 @ 22:29:45


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback