Nytt försök...

Hahaha lyckad frågestund :-P mitt internet krånglade lite efter jag nattat Elmer så jag gick tillbaka till TV:n och somnade där ;-) men det hade kommit in några frågor som jag svarat på nu. Dock blev det ju inte speciellt live. Tänkte ju mig mer chat-aktigt.

Jag håller öppet ikväll också så kanske jag kan sköta min bit bättre den här gången :-)

Nu ska jag strax fixa i ordning ungarna och gå och lämna dem på dagis. Regnkläderna och sånt är tvättade nu men jag hängde upp dem nu på morgonen så de är ju rätt blöta. Speciellt de fleecefodrade. Men de luktade inget alls? Så speciellt giftiga kan de ju knappast vara. Det var dessutom dörrar stängda mellan branden och där kläderna hängde så det är nog lugnt. Jag har inte tvättat deras stövlar och de behöver använda dem idag så de kommer få använda dem. Känns svårt att låta bli när det är spöregn och det finns stövlar. De ser inte konstiga ut, luktar inte minsta lilla brand eller något så...

Nä *gäsp* nu får jag kasta i mig sista klunken kaffe och sen sätta fart...

Kommentarer
Postat av: teckningssonja

hehe, rätt sött tycker jag! Du verkade så taggad, sen somnar du i soffan!

2010-11-15 @ 09:02:09
URL: http://teckningsbloggen.se
Postat av: Thessan

Då var det nog inte så farligt :) När det brann i mammas och deras hus så hjälpte inte ens kemtvätt på vissa saker. Mycket saker fick slängas bara pga doften

2010-11-15 @ 09:45:07
URL: http://morriislajf.blogg.se/
Postat av: Elin i Malmö

Varit på en super intressant föreläsning idag på Lunds universitetsjukhus, även öppen för allmänheten. Jag tror det är en föreläsning som hade intresserat dig, lean i sjukvården.

Handlar om hur förbättra patientflöden i vården istället för att centralisera, precis som du gör när du kämpar med Elmers tider så de kan bli samordnade. Ta en kik på det, nere i skåne kämpar man mkt med att förändra till detta tänk, men jag tror det är på G i hela landet och egentligen hela landet.

Kram



lite länkar: http://www.skane.se/templates/Page.aspx?id=292899

http://www.skane.se/Public/USIL/Dokument/Om%20oss/Lean/AttImplementeraLean_2_2009.pdf

2010-11-15 @ 16:40:01


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback