Morgon morgon :-)

Freeeedag! :-) sitter och väntar på att klockan ska bli 10 så det blir dags för dagislämning. De börjar ju sent på fredagar (och slutar tidigare, 15:30). Sen ska de till sin pappa ikväll och vara där hela helgen.

Idag ska jag försöka hinna med att städa lite och sen i eftermiddag kommer mest troligt min gulliga vän Johanna hit med sötisen Alex, Elmers kompis :-) Alex har blivit sååå stooor :-( vi har inte träffats på evigheter och nu ser han ut som en storkille! (Johanna la ut bilder igår). Sen pratar han ju så himla bra med så han kommer kännas som ett år äldre än Elmer haha fast Elmer är större i längd och vikt.

Alex blev 15 månader i förrgår och snackar som sjutton. För ett tag sen träffades vi ju i en minut på parkeringen när jag skulle iväg och då pekade Alex på Elmer och sa "MIN bebis" tex... Elmer fortsätter med sin lampa ;-) nä men i veckan tycker jag eller inbillar mig iaf att han börjat försöka säga fler ord även om det låter fel när han säger det.

Mer i helgen då? Ja först kommer Tiger hit i eftermiddag för syrran ska på konsert ikväll och sen imorgon blir det väl utgång med syrrorna som sagt. Tror jag iaf men vi har inte pratat så mycket om det än.

Nu ska jag hänga en tvätt och underhålla rastlösa barn som längtar till dagis...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodå de blir utgång blir KK bra ir????

2010-11-19 @ 08:50:10
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Vad som helst blir bra bara det inte är 30+ för jag är så liten :-) bara ni gamlingar som kommer in då ;-)

2010-11-19 @ 08:54:41
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback