Färska bilder + status

Så här ser han ut precis just nu. Jag har behållt honom hemma för att han är prickig, gnällig och har en temp på 37,8. Ja, jag missar spanskan. Igen.

Aptit: Utmärkt
Humör: Dåligt, gnällig/mammig
Temp: 37,8
Mage: Har bajsat normalt 2 ggr efter dagis
Prickar: Mycket, är nog som värst nu och kommer vända imorgon.
Revben: Jag känner samma som förrut, röntgensvaret imorgon kommer dock inte hålla med mig om att där är något.
Panna: Jag känner samma. Men som sagt, röntgen kommer inte hålla med om att där är ngt knas.
Öron: Har inte tittat men ja, det såg ju nästan bra ut igår :-) hörseln då? Ja, jag vet inte men han försöker prata mer nu. Kan tex säga Tuttu (Victor).

Ska vi ha det så här föralltid? När kommer svaren på alla knasigheter? Alltså, när tar allt detta slut? När ska han "bara" vara Elmer?





Visst är det bättre på rumpan nu än igår ändå? :-)

Kommentarer
Postat av: Trulsa

Nu går det antagligen inte att jämföra men så där har min stora dotter haft en gång på mer eller mindre exakt samma ställe, bara det att hennes var större. Jag tycker det ser liknande ut men det är ju hopplöst att se mer eller mindre när man inte ser det på riktigt eller riktigt ordentlig närbild.



Hur som helst så när dottern hade liknande så var det okänt exem som det gått svamp i. Jag smorde och smorde med hydrokortison plus daktakort och efter en vecka hade det gått tillbaka lite och två veckor senare var det helt borta...

2010-11-23 @ 19:41:12
URL: http://trulsamin.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback