VINNARE - Göteborgspass!

Det här har varit OTROLIGT svårt! Om ni kikar in och läser alla motiveringar så kommer ni förstå hur jobbigt det här varit för mig att sitta och välja ut två vinnare. Nästan omöjligt!



Men så började jag tänka efter ...det skulle inte vara en tävling i vem som har det mest jävligt eller vems berättelse som gjorde ondast i hjärtat att läsa. Mitt hjärta BLÖDER verkligen för vissa av er och jag skulle vilja ge er sååå himla mycket! Långt mer än två Göteborgspass! men ni har fått mina tårar och jag skickar er mina varmaste tankar och kramar. 

Men istället för att gräva ner mig i det sorgliga har jag fokuserat på själva vinsten - vad är det jag ska ge bort och till vem passar PRISET bäst. Jag har alltså inte valt utifrån vilka som förtjänar att vinna något allra mest utan gått på i vilkens hand Göteborgspassen skulle ligga bäst.

Det var naturligtvis fortfarande väldigt väldigt svårt och det finns ett tiotal motiveringar som känns klockrena men ja, jag var tvungen att välja två och dessa två har jag valt:


1. Bodil
"Jag har en lillasyster, H, som är 12 år i år. Vi har länge pratat om att försöka komma iväg och göra någonting, bara jag och hon. Hon har haft det lite trassligt med byte av skola, kompisar och psykisk ohälsa inom familjen. Jag försöker som storasyster att ta hand om henne lite extra, men tiden räcker inte riktigt till.

Vi pratade redan förra sommaren om att åka till Göteborg över dagen för att gå på Liseberg, äta sockervadd och bara umgås. Tyvärr blev det inte av.

I år skulle jag så gärna vilja bjuda henne på en tripp till Göteborg. Åka karuseller på Liseberg, åka Paddan och titta på alla fåglar på Universeum. Som deltidsarbetande, studerande och ensamstående så är det dock svårt för mig att bjuda henne på det.

Din vinst skulle vara toppen för mig och min syster! ♥"


Hoppas du och din syrra får en fantastiskt rolig Göteborgstur!



2.  Malin
"Jag skulle vilja vinna passen till mig och min pojkvän. Vi lever i distansförhållande (130 mil mellan oss). I sommar ska jag jobba i närheten av där han bor, men inte tillräckligt nära utan jag kommer att behöva veckopendla. Så helgerna kommer att vara dyrbara ;) Det skulle vara roligt att kunna hitta på något speciellt under en av dessa helger, och att fara till Göteborg skulle vara riktigt bra!

Jag har ingen större förhoppning om att vinna, men det är ändå värt att ge det ett försök =)"


Låter tufft att vara ifrån sin älskade så mycket, smärtsamt att sakna hela tiden. Hoppas ni får mysa till det ordentligt i Götet!


Grattis till båda vinnarna och deras sällskap! :-)

STORT tack till alla deltagare! Ni var mååånga som borde få Göteborgspass!


Kommentarer
Postat av: Fiona

Jätestort grattis till Bodil & Malin, och hoppas era Göteborgsbesök blir riktigt mysiga.

2010-05-07 @ 23:21:10
Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund

Grattis till dem båda två. Jag håller med Beckah, de låter som att de förtjänade passen, helt klart. Självklart hade jag velat vinna, men jag ligger i lä jämfört med dem när det gäller att det PASSAR på det sättet. För mig var det mer en "reparera skadan-vinst" eftersom förra årets resa var så negativ på flera plan. (Höggravid, stekhett, industrisemester=milslånga köer (gjorde ont att bara stå) kunde knappt gå, feber och sjuka hela familjen.. nej, dålig timing var det tyvärr.)

Jag har i alla fall vunnit ett påslakanset ikväll, jag är glad för det och hoppas på bättre lycka en annan gång. Grattis igen till vinnarna!

2010-05-08 @ 01:35:10
URL: http://egomamma.se
Postat av: Petra

Det var väl två väldigt bra motiveringar för att vinna ;-) Grattis!

2010-05-08 @ 06:30:24
URL: http://www.willvin.se/blog
Postat av: Lena

Värdiga vinnare! Hoppas dom får det riktigt härligt i Göteborg :-)

2010-05-08 @ 08:52:29
URL: http://darlingexpress.wordpress.com
Postat av: Sandra

Bra val! Grattis till vinnarna!

2010-05-08 @ 09:35:59
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis till två värdiga vinnare!!

2010-05-08 @ 10:01:06
Postat av: Carolina

Grattis till vinnarna, tyckte du valde ut bra motiveringar :-)

2010-05-08 @ 11:28:17
URL: http://carolina1979.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback