Vill bli smal igen! ...och pigg och glad ;-)

Om det kunde bli kväll kanske så man fick sova? Fast jag vet ju att när kvällen väl kommer så vill jag inte alls sova längre, märkligt nog. Sov inte många timmar i natt. Skönt att jag iallafall KAN sova, bara jag lägger mig. Jag ligger ju inte vaken eller så. Man får vara glad för det lilla ;-)

Hungrig är jag också, det svider lite men jag kan inte äta. Usch. Igår åt jag en apelsin och en banan, gjorde korv och makaroner till Alvin men själv kunde jag knappt smaka. Alvin åt inte heller för precis som Elmer somnade han medan jag stekte korv ;-) men han hade ju ätit både lunch och middag hos sin pappa och farmor men han sa att han var hungrig...

Idag har jag inte ätit något alls ännu. Jag har varit till affären med barnens farmor när hon kom för att lämna Alvin så jag försökte köpa några "lätt-ätna" saker, mer frukt tex men usch jag vill inte ha. Men men får väl försöka fixa något till Alvin och Elmer nu iallafall. Jag ska försöka peta i mig ett äpple själv sen med.

Mja, asså det går ju ingen nöd på mig direkt... jag är 167 cm och väger drygt 67 kg så det finns en hel del att ta av men det är lite jobbigare att skapa energi från fett som sitter på tex höfterna än fett som sitter på en pizza ;-) eller drygt 67 kg förresten... det var igår det. Idag vet jag inte, är nog mindre.

Mina systerärvda jeans som satt så himla bra när jag fick dem för några veckor sedan sitter illa nu. Men å andra sidan har jag växt i några andra istället som jag var för fet för innan.

Jag vill se ut så här igen, som för 1,5 år sen:




Mitt hååår! Jag vill ha tillbaka min kropp och mitt hår!

Kommentarer
Postat av: Annki

jag tycker du är vacker som du är!!! men förstår dej helt, känner lika, vill oxå bli av med endel kilo men jag har inte lust att avstå en massa, är glad så länge jag inte ökar iallafall =)



Kram!!!

2010-05-14 @ 18:18:42
URL: http://lillyochgrabbarna.soclog.se
Postat av: Lollo mamma till Vilda & Gravid igen <3

Oj vilket hår, jättefint verkligen! =D

2010-05-14 @ 21:27:45
URL: http://ettoettblirtre.blogspot.com
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Jag satt precis lika dant i morse och kollade på gamla bilder och funderade på om jag skulle blogga om det..

Men försöker tänka att tänk vilka fina barn man fått!

2010-05-14 @ 21:40:16
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, va fin du var där, men du är gullig nu med ;)

2010-05-14 @ 22:05:26
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Jelika

Du är vacker som du är!

2010-05-15 @ 10:33:24
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: Stina

Usch och fy var fet jag känner mej nu - ditt fel! Är 168cm och väger 68kg brukar inte känns mej fet (bara ibland) men nu när jag läste att du gör det med typ samma längd och vikt så smittade det av sej. Dags att lyfta på röven och sätta fart med andra ord.

2010-05-15 @ 10:35:19
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback