Test hos psykologen idag.

Idag känns det som att allt från igår "landat" lite. Nu ska jag försöka koppla bort detta idag och bara låta timmarna gå. Imorgon åker vi till Borås för en snabbvisit med blodprov. Hur lång tid det tar sen innan vi får svar? Ingen aning. Eftersom vi träffade FEL läkare och sen fick jag dessutom inte prata med honom när vi fick veta att detta test skulle göras så har jag inte fått någon sådan info.

Idag då? Ja snart ska jag iväg och lämna Bellen till min syster S och så ska jag gå till psykologen för första delen av mitt WAIS-test. Särskilt lämpligt att göra när man mår dåligt och har en massa annat att tänka på, men men det blir säkert okej.

Jag inser att min blogg är rätt trist och deppig när det är som det är men som jag skrivit många gånger förr; jag har den här bloggen för MIN skull, ni får gärna ta del av den men jag skriver det jag känner för.

Oerhört tacksam för alla fina kommentarer och ert stöd! Kram <3


Tog dessa bilder igår morse. Tänkte lägga upp dagens outfit när vi kommit hem men sen blev det som det blev :-/






Men iaf... tröjan är från Älsklingsfrö, byxan från Plastisock, skinntossor från Bobux och dreggelscarf från Pippi. kalsonger och strumpor syns inte. Orkar inte skriva utförligare än så.

Kommentarer
Postat av: Mitha

Kram och hoppas det går bra hos psykologen idag <3



Fina kläder han har godingen din=)

2010-05-25 @ 09:59:51
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: Angelica

Visst, din blogg kanske inte är jättepositiv och sådär nu, men att ha motgångar är något vi alla får i livet och därför är det klart att det blir såhär ibland, och speciellt med tanke på din situation..

Din blogg är den första jag klickar in på när jag startar datorn, och den sista innan jag stänger av.. Jag vet inte varför men du är så härlig, ärlig och rak. Många som bloggar kan kännas så falska och skriva massa meningslösa inlägg för att vara aktiva, men i din blogg så känns det annorlunda!



så skit i att det är deppigt just nu, det kommer ju ljusare tider, och vi som läser din blogg vill hänga med i både med- och motgångar.



KRAM!

2010-05-25 @ 10:03:12
Postat av: Trollmor

lycka till i dag!!!

kram

2010-05-25 @ 10:10:53
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Thile

Kramar deg nu..Lykke til idag! Tenker på deg!

Hvilken gosing Elmer er :)

2010-05-25 @ 10:12:33
Postat av: Lena

Inte lätt att alltid vara positiv när man lever i det verkliga livet!

Hoppas allt ordnar sig för er!

Kram

2010-05-25 @ 10:35:59
Postat av: Johanna

Fina bilder på sötnosen. =) Lycka till idag.

2010-05-25 @ 12:45:09
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: Jessica

Huvudsaken är att du får ut det du vill få ut av bloggen, alltså skriva av dig bla. Jag kommer att fortsätta läsa och följa dig och din familj ändå.

Alla har vi det tungt i omgångar även om det absolut inte går att jämföra med dig och din uppväxt. Tycker iallafall att du är oerhört stark och kämpar som tusan.



Jag lider med dig i allt som händer runt omkring dig och hoppas att det ska ljusna snart.



Lycka till på provet idag.



Kram Jessica

2010-05-25 @ 14:22:04
Postat av: Anna

Lycka till på testet idag!

Har du funderat på hur du tar en ev. diagnos på dig själv? Känns det som en lättnad om du får en diagnos eller trillar du ännu djupare ner?

2010-05-25 @ 14:34:34
Postat av: Anonym

Vilken underbar bild den längst ner!

2010-05-25 @ 17:49:16
Postat av: saramedm

Jösses vilka härliga bilder



Hur kändes det att göra testet? jag är jättenervös inför min egen utredningstart på torsdag

2010-05-25 @ 22:56:27
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

tack :-) jo det var helt okej, nästan lite småkul med WAIS :-)

2010-05-25 @ 23:00:03


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback