FEEEEET

Nu har jag ätit! :-D

Två av varje "färg" ur Pollys sommarpåse :-) Petra lurade mig och frestade mig hehehe så jag blev tvungen att köpa. Normalt sett skulle jag hivat i mig hela påsen men nu är jag glad över den näven bara :-)

Urk jag vill inte äta, fast jag är hungrig egentligen, tanken på att äta är olustig och rysligt obehaglig. Sen kollar jag spegel och får verkligen vatten på kvarn och vill definitivt inte äta! Blä! men jag kan ju lova er att så här kommer jag INTE se ut länge till, USCH! Hur har jag kunnat gå omkring och vara så tjock så länge? Det har jag svårt att förstå!

Jag har sagt att jag inte bryr mig så mycket men va fan tänkte jag på?! Det gör jag VISST! Nu stör det mig, jag vill inte vara fet! jag vill ha tillbaka mina kläder!

Nej, det var nog bra att må lite dåligt för då fick jag äntligen upp ögonen.


Barnen sover nu iallafall, det tog sin lilla tid. Jag tröttnade på att natta och gick upp och Elmer lekte runt i sängen och kvittrade som en liten solig fågel *s* men sen bara slocknade han POFF. Gött! Någon fest blev det inte som synes. Synd, verkligen synd. Nästa helg ska jag vara barnvakt...

Kommentarer
Postat av: Ellen

Är väl ungefär lika lång som dig och väger 73,8 kg, här kan du snacka om FEEEET!

Dessutom har jag gått upp ett hg sen förra veckan (har börjar viktväkta men är inne på mina andra vecka med förkylning så jag har inte kunnat/orka träna något heller)

2010-05-14 @ 22:03:23
Postat av: Elin

Men du, äta måste du ju göra, annars blir det ju inte alls bra ju. Du bränner muskler i första hand innan fettet försvinner, om du inte äter nåt.

Hur funkar det med amningen då om du inte äter? Alltså, du måste ta hand om dig ju.

Sen behöver man ju inte vräka i sig allt man ser heller :-)

Tänker på dig i ren välmening bara :-*

2010-05-14 @ 22:05:33
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Dina kilon sitter nog snyggare för jag har noll muskler och så är kilona fruktansvärt fult placerade/fördelade.

2010-05-14 @ 22:05:39
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Johanna

Springa borde man gå ut och göra. Jag har iof noll kondition, men det går ju att förbättra :)

2010-05-14 @ 22:27:11
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är inte fet du har fött tre barn - och du är snygg!

L.

2010-05-14 @ 22:27:50
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jaa gud vad jag känner för att springa! men det går inte med Elmer :-(

2010-05-14 @ 22:29:08
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Lova

Går det inte att du och Johanna turas om lite med barnen? Så kan ni kanske få en timme då och då att göra något utan barn på dagtid...



För mig låter det som du jobbar dig in i en ätstörning...? Tar du hjälp med den?



Klart att du måste äta! Men ät nyttigt istället för godis kanske :-) Vill du ha bra enkla recept så har jag en del på lager... Jag har gått ner 8 kilo på 4 månader bara på att sluta med pizza/godis/kakor/läsk/saft... Och kan jag, största godisråttan någonsin gan alla!!



Kramar till dig i ditt hål!!! Skönt att du verkar åka upp ur hålet iaf. stundvis! Håll ut! Det kommer en vår :-)

2010-05-15 @ 10:52:42


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback