Tävlingssugna? + babbel

Nu är det gjort. Första WAIS-delen. Det var helt okej :-) mycket enklare grejer än jag hade räknat med men det är säkert i sin ordning. Om en vecka ska jag göra sista delen. Någon här som gjort WAIS? Det hade gått utmärkt med Bellen hos syrran också eller syrrorna rättare sagt eftersom både A och S var där.

Timmarna går. Morgondagen är snart här tack och lov. Då blir det blodprov och ett steg närmre ett (förhoppningsvis lugnande) besked. Ikväll är det barnledigt en stund igen när M ska ha barnen. Jag har tänkt ägna tiden åt att städa faktiskt.

Just ja, jag skrev ju i helgen om att jag skulle hålla en tävling, jag var utvald att hålla i en av de tävlingarna Bloglovin kör nu men jag mailade igår om att jag tyvärr inte orkar med det just nu, så är det. Jag behöver ägna mina tankar på annat nu i dagarna, Elmer upptar allt för tillfället.

Men min vän Carolina är också utvald att hålla en tävling så om ni vill vinna ett fett presentkort från Guldfynd tycker jag att ni ska ta och besöka henne istället :-)

Som vanligt så tävlar bloggarna mot varandra också och jag hade såklart tyckt att det var kul om Carolina vann :-) så IN MED ER Å TÄVLA! :-)

Lycka till <3


Avslutas 10-05-30.



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tackar aldrig ja till såna förfrågningar, känns som om dom utnyttjar en bara!! :-o Hoppas du mår bättre idag!! kram

2010-05-25 @ 15:30:18
URL: http://muppsan.com
Postat av: sussie

Hellooo....

Jag har gjort dom där testen. de va så jag fick min ADHD diagnos... (och sen lite senare fick jag borderline diagnosen)

2010-05-25 @ 19:45:42
Postat av: Anonym

jag vill bara utlysa en varning till er vars bloggar jag läser och har barn som mig.

snälla läs denna artiklen.är nån på fb som stjäl andra föräldrars barn bilder och låtsas vara deras föräldrar



http://darkbarbie.blogg.se/2010/may/varning-till-mammor.html

2010-05-25 @ 21:14:53
URL: http://darkbarbie.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback