Om Alvin ...mest

Om någon var nyfiken på hur det gick förrut idag så fick jag både svar och har svarat igen och just nu känns det faktiskt ganska bra. Jag mådde dåligt och ångrade mig först men efter att jag svarat igen känns det lugnt. Jag lämnar det så nu.

**


Gulliga lilla hjärtat Alvin! Han har ganska jobbigt med att inte få träffa M lika mycket längre. Han gråter efter pappa varje dag! Fast de ändå träffas ganska mycket alltså. Idag är det inte M's dag att ha barnen men Alvin grät så mycket efter pappa på eftermiddagen här att jag var tvungen att ringa upp så M fick prata med Alvin. Då blev lille palten nöjd och pratade med pappa en stund.

-Åka pappa istället!
-Jasså, ska du komma till pappa?
-aaa åka huset!
-mmm okej ...vad har du gjort idag då Alvin?
-Bajsat och kissat!

*LOL* :-) småbarn!

I vilket fall så kom M hit och hämtade Alleballen nu eller "balleballe" som Alvin själv säger ;-)

Men han har inte bara blivit pappig utan även mammig som vill vara i famnen hela tiden och få bekräftelse "Du är MIN mamma, INTE Elmers" och liknande. Om och om igen, 100 gånger om dagen. Mitt lilla hjärta! <3 En känslig liten själ, precis som sin mamma tror jag.

Hahaha sååå jäkla kul - hans nya favoritfilm på Youtube är "Charlie bit me" (ni vet väl vilken det är?) så den vill han se om och om igen. Naturligtvis var han tvungen att testa så han stoppade in fingret i Elmers mun och Elmer högg till - REJÄLT! Varpå Alvin vrålar "AAAA CHARLIE BIT ME" på klockren engelska :-D


Balleballe ;-)

Kommentarer
Postat av: thile

Fineste, kramgoe Balleballe :-)

2010-05-12 @ 18:20:40
Postat av: Johanna

Naaaaw, så gullig han är :)

2010-05-12 @ 18:47:05
URL: http://johannasalex.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback