Lova gror vingar...

Det blir inget mirakel :-( fina fina Lova avslutade sin strålning idag,
man gör inget mer nu.



Det gör så ONT! Underbara Lova! Dagar, kanske veckor. Det känns så vidrigt att föreställa sig att vara Lovas föräldrar just nu. Att vara mamma till en fantastisk liten tjej som är redo att flyga iväg...

Bilden är lånad med tillstånd från Lovas mamma, ta den INTE
Lova - före mardrömmen började





DJÄVULSKA SJUKDOM! Jag hatar den så hett så hett!

Ge ditt bidrag till forskning! Hjälp forskarna hitta sätt att rädda barn som Lova i framtiden!






Underbara fina Lova, jag kommer ALLTID bära med mig minnet av dig och jag önskar dig en fin och lugn sista tid, fylld av kärlek och värme <3 Det finns inga ord...

http://bambinidolce.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy va hemskt..

Ikväll pussar ja på min familj lite extra o alla barnen får sova jämte oss..



Make everyday count..

2010-05-12 @ 19:47:13
Postat av: Carolina

Usch, det är så otroligt sorgligt :(

2010-05-12 @ 21:18:07
URL: http://carolina1979.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback