GeKås-besök :-)

Hemma från GeKås :-) det var regnigt idag. Smågrabbarna höll på att frysa ihjäl mellan affären och bilen (kan ha att göra med att vi stannade till och tog en korv med) men annars var det okej. Massa folk! Har varit med om värre iofs men det var inte så himla kul måste jag säga. Jag föredrar såklart när det är typ folktomt ;-)

Jag och Johanna lyckades spana en annan bloggare. Intressant. Lustigt för vi kom dit exakt samtidigt (såg henne på parkeringen) och så skymtade vi henne några gånger inne i varuhuset. Märkligt det känns att se någon IRL som man bara sett på nätet innan och följt så lång tid.

Ni är väl inte sugna på att se vad jag köpt? jasså det är ni :-) ja håll utkik då för det kommer ett inlägg snart med bilder och priser.


Kommentarer
Postat av: kicki

Haha ni kanske ville stöta på varann? :)

2010-05-08 @ 17:06:32
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jajemensan! Jag ville absolut se denna människa IRL :-) så självklart var det med flit.

2010-05-08 @ 17:13:47
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Läste din kommentar här.. hon hade ju skrivit att hon skulle till gekås redan den 6:e maj såg jag, så var det en anledning till att ni åkte just idag eller skoja du bara med Kicki? ;)

2010-05-08 @ 17:26:50
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Geshiia: jag visste mycket väl att hon skulle dit men VI åkte ju inte dit NU av den anledningen såklart utan för att vi bestämt det sen innan :-) men jag tyckte det var kul att risken fanns att få span då jag visste att hon var där. men du har ju varit på geKås och vet hur mycket folk det är där så du vet ju hur liten risken är att man springer på varandra.

2010-05-08 @ 17:31:42
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Therese

Hoppiloppa vad många bloggare som var på Gekås i lördags, tänk det hade jag ingen aning om när jag gick om gick omkring där...:)

2010-05-09 @ 21:06:25
URL: http://www.rosakoriander.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback