Ge mig ett party!

Men! Om man skulle ta och gå ut/gå på fest? :-D satan vad jag blev sugen nu när jag såg den gamla bilden! Den är tagen en av de få gångerna jag partajade lite mellan Alvin och Elmer.

Elmer ska klara att vara med sin pappa på natten! han vräker i sig fast föda hela dagarna så att han ammar på natten tror jag inte har speciellt mycket med hunger att göra och i så fall finns det välling. Jag har testat att ge honom majsvälling 3 gånger. Första gången vägrade han, andra åt han en halv dl och tredje gången för typ 2 veckor sen drack han säkert 1,5 dl så det gick jättebra.

Hmmmmz.... party kanske vore något med andra ord? :-) det var INTE IGÅR! Det var snarare i december 2008 på kanarieöarna ;-)

Synd att inga syrror ska ut bara, jag brukar hänga på dem för det är ju smidigt :-P

En bra grej när man inte festat på 100 år är att man kan häva i sig 2 folköl och bli packad hahahaha billigt och enkelt att få tag på ;-)

...och JA! Det är en toppenbra idé att supa när man mår dåligt! Allra helst när BÅDA ens föräldrar är alkoholister, eller ena iallafall. Den andra har ju redan supit ihjäl sig. Men skit samma, ibland kan det vara okej ändå.

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

kom till linköping o festa här den 22e ;)

2010-05-14 @ 17:34:00
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: MansonDust

Håller inte med om det där att man blir packad lätt för att det gått så lång tid. Jag festade för ca 1 mån sen sist, innan det var det hösten 2007.. ;) Ändå krävdes det 7 starkcider innan jag var FULL & då var jag inte ens så där "jag-kan-inte-gå"-full. Hade lätt kunnat dricka 3 till men dom var slut.. sen drack jag grogg & spydde av det, haha.. BLÄÄÄ.

2010-05-14 @ 18:01:05
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ja det är nog olika :-) jag är alltid billig i drift ;-) även om jag super varje helg så räcker det med en öl eller två innan jag blir lullig. kanske tål mer nu när jag är fetare än vanligt iofs :-)

2010-05-14 @ 18:02:53
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Elin

Hehe vad roligt så har jag oxå känt och jag var ute förra helgen och det var länge sen innan dess, men jäkla vad kul det var. BARA att komma ut, slippa kontroll och ansvar. Det ska jag göra om snart igen :)!

Även om man har föräldrar som har problem med spriten så har man f-n rätt i att gå ut och ha kul det ska dem inte få "förstöra" så tänker jag då jag kommer från en familj som oxå har sånna problem vilket resulterat i att mina syskon är i stort sätt nykterister men jag tycker man ska kunna dricka lite under ordnade former :) hoppas du kommer ut och kul tjejen det behöver du!

2010-05-14 @ 18:42:45
Postat av: Anne

Ja i lördags när jag drack alkohol fast jag mår lite kasst psykiskt hamnade jag på akuten med brutet nyckelben och nu kan jag inte hålla i min sex månaders :s



Ta det lungt!!



Kram

2010-05-14 @ 18:45:53
URL: http://anonnone.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Läste att du gett Elmer välling. Jag har en liten 8mån kille jag med och jag har jättesvårt att få i honom välling. Tror du det funkar bättre om man provar majsvällingen? Är den sötare i smaken?



Anna

2010-05-14 @ 19:38:16
Postat av: Jema

Vet du, jag skulle vilja skicka ett mail till dig men länken med din mailadress funkar inte på min dator. Har du lust att kika in i min blogg och skriva din mailadress?

Kram!

PS eller skriv den här, det går ju lika bra :)

2010-05-14 @ 20:22:57
URL: http://jemaochlivet.blogg.se/
Postat av: MansonDust

Det iofs, lullig blir jag på 2 öl. Men det dröjer innan jag blir full liksom. Fast.. jag väger drygt 10 kg mer än dig med & är 165 cm. ;)

2010-05-14 @ 21:01:13
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: klara

"..och JA! Det är en toppenbra idé att supa när man mår dåligt! Allra helst när BÅDA ens föräldrar är alkoholister, eller ena iallafall. Den andra har ju redan supit ihjäl sig. Men skit samma, ibland kan det vara okej ändå."



hahaha, klockrent! =) precis min typ av humor.

klart du ska ut och festa lite, du är ju fortfarande ung och du måste tänka lite på dig själv också! ta hand om dig!

kramar

2010-05-14 @ 22:57:14


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback